Jurnal de Femeie Simpla (53)

Astazi, sambata, 4 octombrie 2014 , mi-am facut un plan bun de bataie inca de ieri. Sa vedem ce imi iese. Cert e ca sunt “on call” la munca plus ca am de lucrat la un articol (platit). Ideal as mai scrie si pe blogurile mele.

Afara….cica se mai lumineaza…si va fi mai cald decat vineri.

In casa…inca e placut dar geamul e mai mult inchis.

In bucatarie…am un frigider foarte gol. Partea proasta e ca am ramas si fara ulei de masline.

Sunt imbracata cu…pantaloni de in maro, tricou alb (branded Spark People), sosoni (botosei) roz

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel; si noile episode din NCIS.

Ce carti citesc zilele asteaThe Bourne Ultimatum , by Robert Ludlum (puteti vedea cartile citite in 2014 aici). Mai am 200 de pag din ea (pe tablet)

Ce mai mesteresc eu…munca …(yup, call me workaholic)

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa fac un plan pentru o iesire de shopping in Szeged. Si trebuie sa lucrez la un articol despre un loc care mie imi place enorm de mult si unde gasesc , dupa preferinte: cafe frape, limo cu menta , fresh-uri, ceaiuri delicioase.

Am invatat … ca sunt foarte “addicted to travel”. Nici nu am venit bine de 3 saptamani acasa ca vreau sa plec iar. Oriunde.

Sunt recunoscatoare… colegilor, jobului si sotului.

Astept/sper…un weekend liber.

Un citat/proverb favorit

Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.
Confucius

Sursa

O fotografie preferata

20140904_222632

Ca tot zicea al meu sot ca ii e pofta pe pizza…si mie, da’ sa fie d-aia din Italia. In poza, pizza mancata in Napoli. Yum.

Leave a Reply

