Adio , viata privata! Sau de ce urasc bliturile in ochii mei la evenimente

Photo Credit: hugojcardoso via Compfight cc

Photo Credit: hugojcardoso via Compfight cc

Daca ati citit blogul la inceputurile sale (2010-2012), probabil va aduceti aminte ca mergeam pe la evenimente si faceam poze. Nu , nu cu blitul in ochii omului din public pentru ca nu e frumos. Ci la ce se intampla pe scena, de exemplu. Am fost la multe concerte Cargo dar si la concerte folk…insa am facut poze DOAR artistilor.

De o vreme ma feresc sa ma duc cu camera in gat la concerte. Si asta datorita unui nou soi de “fotografi” aparuti pe la noi prin targ , care sunt mai ocupati sa faca poze in public decat de ce se intampla pe scena. Si nu, nu vine sa te intrebe daca vrei sa ti se faca poze. Face poze si le pune pe Facebook iar cand ii raportezi sa le dea jos iti zice ca nu le-ai spus la concert sa nu te pozele. Intr-adevar, dar nici nu i-am zambit in poze. Ci m-a prins ba vorbind cu sotul, ba cu ochii la scena, clar NU o poza la care am stat “sa fiu pozata”.

La ce sa ma mai agit eu sa ma duc sa fac un review la un eveniment, daca sunt altii care uitat ce e aia viata privata…ca daca legea nu le zice explicit sa ceara voie, pe ei ii doare in fund. Si in plus, daca ma pun sa scriu un review curat (de exemplu sa zic cat de mizerabila e toaleta intr-un local), nu fac decat sa imi ridic in cap patronul…(pentru ca mi s-a intamplat, m-am lecuit).

Intr-o vreme le aratam “semnul pacii” (degetul mijlociu adica) alora de ma luau de aproape. Deh , asa poate nu le posteaza online. Acum , sunt chitita sa imi fac o masca cu “f**k off” si sa o ridic la fata de fiecare data cand se fac poze spre mine in public.

Mai e o varianta sa imi fac un tricou cu “no photo”, stiti voi, ca la muzee. Desi, apropo de asta, dita semnul ca nu e voie sa faci poza in biserica si musteriul face poze …cu blit (asta in Italia).

Nu am nici o treaba cu pozele de ansamblu; dar am o MARE problema cu pozele de portret facute la un concert sau orice fel de eveniment. Stiu, sunt destule “vedete” care stau la poze sa apara pe net, dar nu ma aflu printre ele.

Daca mergeti sa faceti poze la evenimente, faceti la ce se intampla pe scena , nu in public. Sunt atat de scarbita de practicile astea ca mai am putin si nu mai calc la evenimente in Arad.

Si un sfat gratuit: daca tot faceti poze, nu va doara gura sa cereti acordul persoanei surprinsa prim-plan. Poate vreau pozele pentru mine, dar in nici un caz pe Facebook.

Leave a Reply

