Jurnal de Femeie Simpla (51)

Astazi, sambata, 20 septembrie 2014 , primul weekend intreg acasa dupa concediu si am ramas , din nou, stapana pe parcea la work. Sper numai sa pot sa rezolv tot ce mi-am propus.

Afara….e mai mult uratel decat soare.

In casa…e racorita. Contemplez sa scot suflanta la inaintare.

In bucatarie…am primit sfecla rosie in urma cu cateva zile si sunt foarte fericita . Imi fac salate de cel putin doua ori pe zi.

Sunt imbracata cu…pantaloni de training roz , tricou alb, flip flops

Ce seriale urmaresc: House Hunters International pe Travel; si asteptam sa apara noile episoade din NCIS.

Ce carti citesc zilele asteaThe Bourne Ultimatum , by Robert Ludlum (puteti vedea cartile citite in 2014 aici). Foarte putin spor la citit in ultima vreme.

Ce mai mesteresc eu…articole despre locurile pe unde am fost.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa scriu macar doua articole despre locurile vizitate in concediu. Ideal si un plan pentru ziua mea.

Am invatat … foarte multe cuvinte noi in Italiana. Sunt curioasa cat de repede le voi uita.

Sunt recunoscatoare… ca am reusit sa vad Herculaneum si Pompeii.

Astept/sper… urmatoarea vacanta, evident.

Un citat/proverb favorit

For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skywards, for there you have been and there you will long to return.
–Leonardo da Vinci

Sursa

O fotografie preferata

20140910_101738

“Captura” de anul asta. Pentru ca fost o furtuna cu ceva timp inainte, am avut noroc sa gasesc si soici mari. Altfel, vara sunt doar micute.

Leave a Reply

