Jurnal de Femeie Simpla & Calatoare (50)

Astazi, sambata, 13 septembrie 2014 , suntem in drum spre casa. La ce noroc am avut pana acum cu zborurile pe Timisoara, mai ca as jura ca va fi cu intarziere.

Afara….nu am idee la ce ma voi intoarce in Romania.

In casa…primul lucru ce il voi face va fi sa aerisesc cand ajung acasa.

In bucatarie…ma asteapta un frigider gol-golut.

Sunt imbracata cu…”uniforma de travel”: pantofi sport, jeans, tricou, flanel

Ce seriale urmaresc…astept sa inceapa sezon nou din NCIS

Ce carti citesc zilele asteaThe Bourne Ultimatum , by Robert Ludlum (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu…vor urma articole despre locurile vizitate.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa ma re-acomodez la munca.

Am invatat … ca sunt “addicted to travel” si ca nu am cum sa ma vindec, decat daca voi calatori si mai mult.

Sunt recunoscatoare… jobului si celor care fac posibile iesirile noastre.

Astept/sper… urmatoare iesire, evident.

Un citat/proverb favorit

One ought, every day at least, to hear a little song, read a good poem, see a fine picture, and, if it were possible, to speak a few reasonable words.

Johann Wolfgang von Goethe

O fotografie preferata

Photo Credit: Pieter v Marion via Compfight cc

Photo Credit: Pieter v Marion via Compfight cc

Low cost-ul meu preferat.

2 thoughts on “Jurnal de Femeie Simpla & Calatoare (50)

Leave a Reply

