Jurnal de Femeie Simpla (48)

Astazi, sambata, 30 august 2014 , incepe weekend-ul dinainte de vacanta. Prin urmare , am prea multe de facut si organizat. In primul rand, trebuie sa fac un test al bagajului – ceva ce voi experimenta pentru prima data, dar am decis as fiu mai organizata de data asta.

Afara….inca e cald.

In casa…ma gandesc sa impachetez ventilatorul pentru ca vara s-a cam dus.

In bucatarie…am un frigider extrem de gol. Planul e sa il las gol-golut pe cand plecam, de altfel.

Sunt imbracata cu…pantaloni scurti si tricou.

Ce seriale urmaresc: ne uitam sporadic la Dosarele X . Iar eu, tot sporadic la Gossip Girl si Sex and the City, atunci cand ma urc pe stepper seara.

Ce carti citesc zilele asteaThe Bourne Ultimatum , by Robert Ludlum (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu…detalii pentru vacanta. Voi avea doua zile extre de pline in Napoli si probabil ma voi uri putin dupa aceea.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…enjoy the trip, baby!

Am invatat … ca blogurile de travel sunt cele mai bune surse de informatii. Ok, stiam de mult, dar merita sa va aduc aminte.

Sunt recunoscatoare… celor ce au facut vacanta asta posibila.

Astept/sper… sa vad Herculaneum si Pompeii.

Un citat/proverb favorit

ā€œItalian cities have long been held up as ideals, not least by New Yorkers and Londoners enthralled by the ways their architecture gives beauty and meaning to everyday acts.ā€
ā€• Rebecca Solnit, Wanderlust: A History of Walking

O fotografie preferata

Photo Credit: Rosie Girl1 via Compfight cc

Photo Credit: Rosie Girl1 via Compfight cc

Fie ploaie, fie vant, eu abia astept sa vizitez Herculaneum si Pompeii. Am zis.

Leave a Reply

