Jurnal de Femeie Simpla (47)

Astazi, sambata, 23 august 2014 , m-am trezit de dimineata pentru ca la ora 10 trebuie sa fiu la cimitir. Scriam primul jurnal fix in ziua cand am facut parastasul de 40 de zile dupa bunica. Iata ca s-a facut anul. Nu imi vine sa cred cat de repede a trecut. Si cate s-au schimbat intre timp.

Afara….se anunta o vreme nitel cam suparata. Sper sa scapam fara un dus de la mama natura pentru ca as dori sa merg pe jos pana la cimitir, si innapoi.

In casa…inca ne folosim de ventilator.

In bucatarie…sufar groaznic. Nu am apucat sa fac cumparaturile normale in weekendul trecut si nu voi apuca nici asta. Asadar, trebuie sa ma multumesc cu ce gasesc prin vecini (aka Padis)

Sunt imbracata cu…pentru ca sandalele mele albe noi s-au rupt (acu 2 zile ) si nu am reusit sa obtin altele la schimb, si pentru ca celelalte sunt la reparat…sunt nevoita sa recurg la incalatari mai sport, dar tot alble, combinate cu pantaloni deschisi la culoare si camasa neagra.

Ce seriale urmaresc: ne uitam la Dosarele X (seara cand eu sunt pe stepper, de obicei); cateodata ma uit la Gossip Girl cand urc pe stepper ; dar in rest, asteptam NCIS , sezon nou, din septembrie.

Ce carti citesc zilele asteaThe Bourne Ultimatum , by Robert Ludlum (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu…mici planuri editoriale pentru bloguri

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…itinerar si detalii pentru Italia. Neaparat sa listez boarding passurile si rezervarile de la hostel.

Am invatat … sa nu ma pripesc (chiar din orice).

Sunt recunoscatoare… sotului meu. Pentru foarte multe.

Astept/sper… sa fiu plecata doua saptamani de acasa…

Un citat/proverb favorit

ā€œA faint smell of lilac filled the air. There was always lilac in this part of town. Where there were grandmothers, there was always lilac.ā€
ā€• Laura Miller, Butterfly Weeds

O fotografie preferata

DSC_3470

Leave a Reply

