Un papuc si un magazin…din Atrium Mall

IMG_20140821_184159

In fapt, in data de 9 august 2014 am cumparat o pereche de sandale albe nr 35 din Magazinul Benvenuti din Atrium Mall, Arad. 104 lei, platit cash. De ce de acolo? Ca in alta parte Nu am gasit nr meu. Sandale la reducere. In ideea ca am nevoie de ele sambata la parastas si cand merg in Italia. Perfect.

Am fost o data la Cora cu ele (deci undeva la 8 km pe jos) si o data la Port Arthur (m-as risca sa zic inca max 7 km). In rest, scurte d-astea prin oras, pe la piata, pe Metianu…ieri, ma prinde ploaia pe Metianu si cand dau sa vin spre casa….poc. Se rupe breteluta la sanda. Am zis ca fac crize de nervi.

Deci au tinut 11 zile. M-as risca sa zic ca le-am purtat de 5-10 ori.

Stiind ca am garantie pe ele 60 zile si cum tin bonurile (Stan Patitu stiti voi….) , ma duc azi – in pauza luata de la work – sa rezolv problema.

Ajung in Mall, curentul luat. Am inceput bine. Ajung in magazin. Explic situatia , d-soara se duce dupa sefa dupa ce imi zice ca “ar trebui sa se rezolve”. Vine sefa si imi zice “ii ducem la garantie si in 15 zile ii returnam”. POFTIM?!

Plec din tara in mai putin de 15 zile. Si am nevoie de ele pentru plecarea aia! Ah sa nu uit ca am nevoie de ele sambata. Pai atunci, daca asta e cazul, si cum acelasi produs nu mai exista pe stoc, imi ofera alte sandale albe la 139 lei. Evident ca trebuie sa platesc diferenta.

Sandalele alea oferite stateau ca dracu la mine in picioare ca doar de aia le-am ales pe celelate. Am refuzat sa le platesc – oricum nu aveam decat cardul la mine si nu le mergea POS-ul desi curentul a revenit.

Am intrebat de refund. Primesc raspunsul ca doar daca nu se mai poate repara imi dau banii innapoi. Deci am plecat cu coada intre picioare, chitita sa caut legea protectiei consumatorului.

Am venit pe la “mosu meu ” care repara sandale – fiind ferm convinsa ca va costa mai putin de 35 lei – dar e in concediu pana in 20 sep. Benvenuti chiar cred ca eu o sa dau diferenta de pret ca sa iau alta pereche care se poate strica la fel de repede si sa continui pana la nesfarsit asa ? Pai, NU! Nu vreau asta.

Cum nu am acum access la avocat , o sa cer ajutor voua. Ce zice nenorocita aia de lege? Sunt obligati sa imi dea banii? Si in plus, eu chiar NU mai vreau sa iau de la ei!

Experiente similare cu ei?

Si apropo: sandalele mele albe luate din Leonardo din Cluj si care au costat sub 50 lei au tinut mai bine de un an!

Update:

* am facut plangere printr-un mesaj direct pe site-ul firmei

* am facut plangere la OPC cu trimiterea unei poze a chitantei si uneia cu sandalele (postata si aici)

Update Vineri 22 aug

* am avut placerea de a fi sunata de o reprezentanta a firmei. Dap, pot sa ma duc sa iau banii de la magazinul din Mall. Asta se va intampla mai pe dupa masa cand iau pauza – iar – de la work sa rezolv treburile.
* o data ce se va incheia povestea voi face un update final pe blog si voi anunta OPC ca nu mai e nevoie de nici o investigatie.
* mi-ar fi facut o mare placere sa nu fi fost nevoie nici de acest articol , insa nu am avut norocul acesta ieri.
* concluzia de dimineata este simpla: daca ai gura (nu ma refer la scandal in magazin, doar gura publica pe blog, Facebook, Twitter), se vor rezolva probleme mult mai repede decat in mod normal. Nu am vrut sa fac scandal in magazin – chiar nu sunt genul asta de cativa ani (si problemele cu DataSpot sau Romtelecom o confirma) – dar recunosc ca schimbarea a intervenit de cand am realizat ca un scuturat public e mult mai eficient decat sa ma fac de ras prin magazin.

Update Vineri 22 aug ora 4 p.m.
* exact asa cum mi s-a promis, am mers in magazin si am primit suma integrala innapoi
* am incercat sa sun acum atat la OPC Arad cat si la nr de informatii Bucuresti dar nu raspunde nimeni. Voi mai incerca sa anulez sesizarea pentru ca asa am promis.

Update Marti 27 aug
* am vorbit sambata cu o prietena avocat si m-a sfatuit sa las plangerea activa la OPC
* astazi am fost sunata de OPC si le-am confirmat ca am primit banii pentru sandale. De restul, se vor ocupa dansii..ca sa ii citez.

Concluzie:

Dragilor, daca cumva va aflati in situatia mea a avea probleme cu un produs in garantie care se strica in asa scurt timp, insistati fie sa primiti acelasi produs nou la schimb, fie suma platita pe el. Si nu ezitati sa apelati la OPC la nevoie. Isi fac treaba.

16 thoughts on “Un papuc si un magazin…din Atrium Mall

  1. Pingback: Cele mai proaste firme din Romania 2014 – ZiTu

  2. Pingback: Cele mai proaste firme din Romania 2014 | Alexandru Puscas

    • In urma depunerii online a reclamatiei am primit urmatorul email : Atentie! Acesta este un mesaj automat. Va rugam sa nu raspundeti la acest mesaj:

      Buna ziua,
      Reclamatia dvs. a fost transmisa si va fi inregistrata. Va comunicam ca in conformitate cu prevederilor OG 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, aprobata, cu modificari si completari, prin Legea nr. 233/2002 termenul de solutionare este de 30 de zile de la data inregistrarii reclamatiei. In situatia in care aspectele sesizate necesita o cercetare mai amanuntita, termenul se poate prelungi cu cel mult 15 zile. Pentru mai multe informatii, va rugam sa contactati comisariatul judetean in atentia caruia a fost transmisa reclamatia. Coordonatele de contact pot fi gasite aici .
      (siteul asociatiei).
      Am o mica nelamurire :) cum voi fi anuntata de rezultatul actiunii mele ?

    • Am fost sunata astazi sa merg sa imi recuperez banii :)….si gata.
      este incredibil ce repede s-a rezolvat, in mai putin de o saptamana. iti multumesc mult ca m-ai indrumat sa fac plangerea si ti-ai oprit putin din timp pt mine! cei de la Protectia Consumatorului si-au castigat respectul meu si cu siguranta, si a altor persoane care probabil nu posteaza.
      multumesc :)

  3. Daca tot se pare ca detine o greutate considerabila sa faci “gura” in mediul virtual atunci asta o s’o fac.
    Sambata, 30 august 2014, am fost sa imi caut niste pantaloni, mai exact din H&M. buun. iau pantalonii, mai exact, o prietena mi i-a cumparat drept cadou pt ziua mea care tocmai fusese. 129lei. Ajunsa acasa, am uitat de ei, fiind ocupata sa ma pregatesc pt lucru. A doua zi, bucuroasa, iau pantalonii, desfac etichetele, si ii iau pe mine. Concluzie: prea stramti. In prima faza nu imi fac griji pt ca se pot returna in 30 zile. lucru stipulat atat prin tot magazinul cat si pe bon.Cu toata sinceritatea, nu i-am purtat nici macar o data! i-am probat atunci in magazin si acasa.atat. astazi, 2.09.2014, merg sa rezolv sa imi primesc contravaloarea produsului/alt produs…orice. exact cum promite magazinul. Ce s-a intamplat? mi s-a spus ca nu se poate pt ca sunt purtati. cand am auzit, am luat foc. dupa ce ca i-am cumparat cu 3 zile inainte, lucru dovedit de bon, sunt acuzata ca i-am purtat si ca i-am scos etichetele. evident, am ajuns ca la circ, contrazicandu-ma cu vanzatoarea. imi iau frumos lucrusoarele, plec, toti holbandu-se la mine. sun frumusel la Protectia Consumatorului si mi se recomanda sa fac o reclamatie+scanare bon, ce se va solutiona in 30 zile. tipic romanesc + ca m-o si sictirit operatorul. Ce imi ramane? sa fac totul public. sa se faca stiut faptul ca la noi nu functioneaza notiunea de fair-play, faptul ca esti singur-singurel cand trebuie sa te aperi, ca te lovesti de pereti de hartii si termene limite cand ti se promite cu totul altceva. evident, prost ii ala care da banul, dar cand iti garanteaza niste lucruri si nu le respecta, ce faci? pt ca, sincer, nu cred ca plangerea mea de la Protectia Consumatorului imi va aduce banii inapoi de la H&M(au cu siguranta ‘spate’) sau macar scuze ca m-a mintit si ii minte in continuare pe clienti. Da, naivitatea se plateste. (plangerea catre Protectia Consumatorului a fost depusa-nu degeaba, sper-)

    • Pe mine m-au sunt dupa nici o saptamana de la OPC. Si le – am spus ca Benvenuti mi-au dat banii. Altfel ii primeam de la OPC. Nu cred ca H&M au pile. Dar tare sper sa se miste repede si in cazul tau OPC – ul. Eu am facut plangerea on line. Incearca sa lasi pe pagina de Facebook a color de la H&M un mesaj… Poate poate

  4. Din cate stiu eu trebuie sa-ti dea banii in primele 30 de zile (aproape) orice ar fi. De obicei se rezolva… cu scandal. Iti zice alt Stan Patitu’. :))

    • Eu stiam ca ori acelasi produs nou ori bani daca e in garantie mai ales in primul 30 zile. Eu am facut plangere la OPC. Macar sa ia si amenda. Nu am avut chef sa tip pe ele

Leave a Reply

