Dupa 8 Saptamani de Challenge FitBit

Citeste si:
>>Dupa 4 saptamani de challange FitBit

Raportul pentru saptamanilor 5-8 arata asa:

13-19 iul

20-26 iul

27iul-2aug

3aug-9aug

Spre bucuria mea inca ma tin de 70000 pasi pe saptamana , cel putin.

Greul va urma in zilele cat voi fi plecata din oras. Nu stiu inca cum voi sincroniza device-ul (cel mai probabil cu ajutorul telefonului jumatatii ca al meu nu e asa destept) si nici daca voi putea sa ma tin de total in conditiile in care am 5 zile de tranzit cu tren si avion in Septembrie. Pana atunci, testul va fi in 15-17 aug cand voi fi plecata de acasa.

Cum functioneaza FitBit?

Tracker-ul foloseste un accelerometru pe 3 axe pentru a “intelege” miscarile facute. Analizand datele primite, tracker-ul tine cont de distanta, frecventa, intensitate si pattern-uri pentru a numara pasii, a calcula caloriile arse si a da alte detalii. Comparat cu accelerometrele pe o axa (al meu antic pedometru de la Genius), FitBit este mult mai precis. O conditie clara pentru a calcula o miscare ca si “pas” este aceea ca miscarea sa fie suficient de “larga”. In anumite conditii , poata da valori mai mici decat realitate (pe suprafete extrem de moi).

6 thoughts on “Dupa 8 Saptamani de Challenge FitBit

  1. Pingback: Final de Challenge FitBit. Si un nou inceput | prinarad

  2. Pingback: Dupa 23 saptamani de Challenge FitBit | prinarad

  3. Pingback: Dupa 17 saptamani de challenge FitBit | prinarad

  4. Pingback: Dupa 12 saptamani de Challenge FitBit | prinarad

  5. Eu am nikefuel band care functioneaza similar si am observat ca cel mai bine o duc cand sunt plecata de acasa, fac mult peste pasii unei zile obisnuite. Altfel am probleme duminica, mai ales cand ploua si n-am chef sa ies din casa, este ingrozitor cat de sedentara sunt cand nu trebuie sa merg la slujba. Dar, in timpul liber prefer sa citesc si sa scriu, asa ca nu implica prea mult efort fizic. Incerc sa ma educ sa fac cel putin 1-2 ore de mers pe jos zilnic, dar nu-mi iese intotdeauna.

    • Eu lucrez de acasa, ceea ce inseamna ca L-V e un calvar sa fac pasii. Daca ajung la 3-4000 e ok. Restul ii fac pe stepper. S-D sunt cele mai active zile. Suntem pusi pe facut chestii in weekend.
      Si noi suntem activi cand calatorim dar pana acum nu am avut un gadget sa masor exact cat. Dar googlemaps imi arata si 20km facuti pe zi.
      In weekend ne-am propus totusi sa ne si relaxam asa ca o sa trebuiasca sa fiu atenta la totaluri ca D se reseteaza saptamana.

Leave a Reply

