Intrebari & Raspunsuri: Turism

Fiecare blogger scormoneste dupa cuvintele cheie sau frazele dupa care cauta cititorii…si ajung pe blog. Eu am ales sa raspund (azi) doar celor legate de turism.

M-am uitat, retroactiv, pe trei luni in arhiva de cuvinte cheie folosite in cauti de catre cei ce au ajuns pe blog. Sper ca au gasit raspunsurile la intrebari. Iar daca nu, poate le gasesc mai jos. (in italic sunt frazele luate direct din Stats)

locuri romantice in Romania: depinde ce consideri tu romantic, dar eu am dat cateva idei aici. Sighisoara castiga detasat din punctul meu de vedere.

ce sa faci in Arad: de exemplu, din 15 august incep Zilele Aradului, dar si daca nu sunt ocazii speciale, aici aveti idei si mai sunt si gratis.

urcare cu funicularul la Budapesta: nu e greu de gasit, treci peste Podul cu Lanturi si apoi faci stanga. Nu stiu cat costa, eu urc pe jos in cetate.

IMG_20121104_192016_edited

Gradina Botanica Macea program vizita si duminica e deschis Parcul Dendrologic Macea: nu stiu programul, dar noi am prins-o deschisa duminica. Detalii aici.

cu ce se ajunge la Castelul Corvinilor de la Arad: ideal cu masina. Alfel cu microbus din Hunedoara in Deva si apoi cu tren.

tren Arad Szeged: nu exista. Szeged nu are legatura cu Romania pe cale ferata.

ce poti vedea la Moneasa: nu multe, dar sper sa scriu un articol mai detailat peste vreo doua saptamani. In principiu hiking. Si sa te relaxezi.

DSCF0246_edited

Muzeul Transporturilor Budapesta: da, il ador. Detalii aici.

excursii din Arad: am ceva idei pentru voi aici.

cele mai ploioase luni in Viena: comform weatherbase.com, Mai si Iulie.

cum pot face traseele din Moneasa cu masina: ghinion, le poti face doar pe jos.

locuri romantice in Arad: foarte grea intrebarea, sincer. Eu nu sunt o persoana extrem de romantica, asadar nu stiu ce ati considera voi romantic. Depinde de moment. O plimbare pe faleza Muresului , poate.

intrare la Cetatea Carolina Alba Iulia: gratis, doar la muzeu e pe bani.

unde iesim duminica in Arad: la plimbare , cred. In plus sunt cafenele, restaurante, mall-uri.

Petrosani Arad cate ore cu masina: cate va zile Google Maps plus inca vreo 3 in plus. Deh, aglomeratie, opriri, marcaje aiurea…

Praga Frankfurt mai cu trenul: bahn.de

ce putem vizita in Atena: multe, dar te-as sfatui sa incepi cu site-urile istorice: Acropole, Agora Greceasca, Agora Romana. Detalii aici.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

locuri de vizitat in Oroshaza: noi nu am vizitat nimic in afara de …camping. E un orasel mic, deci o plimbare s-ar merita.

cetati in Arad: multe si frumoase. Cele vizitate de mine sunt in acest articol.

DSC_3394

Cetatea Devei greu de ajuns si Cetatea Devei este greu de urcat: ba din contra. Urcusul e lejer. Iar pentru cei fara chef de plimbare exista si un funicular. Detalii aici.

ma pot prezenta la Aeroport Luton doar cu foaia de ceching si cu pasaportu: boarding pass-ul (foaia de check-in mentionata aici) si pasaportul / buletinul va sunt suficiente sa calatoriti. Acuma nah, poate aveti si bagaj.

unde sa calatoresti in Octombrie: unde vrei. Depinde daca iti place toamna sau nu.

Hyde Park pub Bratislava: etete, la hostelul cu acelasi nume am stat noi. Pubul era fix sub geamul camerei noastre. Delicios.

orase din Europa unde nu e canicula: la noroc as zice mai prin Peninsula Scandinava asa.

cat costa intarea in Gradinile Schonbrunn: gradinile se pot vizita gratis. Detalii aici.

Panorama spre Pesta din Buda Castle

Panorama spre Pesta din Buda Castle

ce putem vedea in Budapesta: valeu ca am ditai listele pentru voi. Sa incep cu ce e gratis mai bine. V-as sugera sa nu pierdeti Dealul Cetatii, Citadella, dar nici promenada Dunarii sau Piata Eroilor.

cele mai faine destinatii WizzAir: am scris aici despre locurile faine unde pot ajunge cu zboruri low cost.

muzee interesante: aici e o lista de muzee vizitate de mine si care mi-au placut enorm.

unde sa mergi in Aprilie city break: in principiu fix unde vrei. Destinatiile de vara s-ar putea sa fie mai greu accesibile (ma refer la insule , de exemplu)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

locuri faine Sighisoara: mie mi-a placut mereu Turnul cu Ceas. Mai multe detalii despre oras aici.

ati avut asigurare medicala cand ati mers in city break: am asigurare medicala inclusa pe cardul de la banca.

locuri de vizitat in afara Europei: ai putea sa incepi cu Turcia, apoi sa o iei spre India, China, Japonia, putin prin State…

locuri romantice in Londra: prefer panorama orasului din London Eye. Mi-a placut enorm Londra si abia astept sa revin.

de unde iei vaporul pentru imbarcare pe Dunare in Viena: sincer, habar nu am unde e portul dar sunt ferm convinsa ca o harta o sa va ajute.

Deva Manastirea Bodrog distanta rutiera: Google Maps

5463_10151538534233396_538573659_n

locuri de mancat ieftin in Budapesta si locuri de mancat in Budapesta: noi am gasit un restaurant (Bali Cafe) care ne place foarte mult si nu e foarte scump. La Cairo Cafe au dulciuri foarte bune. Iar Hard Rock Cafe e o experienta in sine.

de ce te doare capul pe avion: de fapt durerea de cap apare doar la decolare sau aterizare si are ca si cauza diferenta de presiune. Doar ca duerea poate dura pana la o ora si multe zboruri tin cam tot atat. Pe scurt, pe un zbor short haul, daca aveti probleme cu adaptarea la presiune , o sa va doara capul incontinuu.

Minastirea Maria Radna din Lipova imagini din interiorul bisericii: v-am facut pe plac aici.

cum ajungi in Sighisoara : cu trenul, masina sau…avionul (via Sibiu sau Targu Mures sau chiar Bucuresti)

tren Timisoara Moneasa: nu (mai) exista linie ferata pana la Moneasa. Exista in perioada Austro-Ungara. Trenul il puteti lua pana in Sebis. De acolo, trebui sa luati bus.

daca merg pe autostrada TM Arad ajung la Manastirea Bodrog: pe autostrada sigur nu vei ajunge la manastire. Dar o data ce cobori la Aeroportul Arad s-ar putea sa gasesti drumul.

Leave a Reply

