Jurnal de Femeie Simpla (45)

Astazi, sambata, 9 august 2014 , imi propun o zi de shopping. Am nevoie de una alta d-ale gurii plus o pereche de sandale comode.

Afara…e cald si bine.

In casa… am un ventilator de se tine pe pozitii.

In bucatarie…am devenit mare prietena cu smoothie-urile vegan si salatele raw vegan.

Sunt imbracata cu…pantaloni scurti si tricou.

Ce seriale urmaresc: nici unul peste vara (dar ma uit la Gossip Girl, din nou , cand ma urc pe stepper sa fac pasii zilnici)

Ce carti citesc zilele asteaThe Bourne Ultimatum , by Robert Ludlum (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu…ma bucur de cei 4 ani de blog si caut idei noi pentru anul nr. 5. Insa doresc sa il tin tot fara advertoriale si posturi scrise pentru concursuri. Ramane un blog cu informati pentru cei care calatoresc independent , cu buget redus.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare… sa ma relaxez weekendul viitor.

Am invatat … sa deschid gura atunci cand vreau sa cer ceva (la work).

Sursa: Facebook

Sursa: Facebook

Sunt recunoscatoare…alegerilor facute pana acum, mai ales aceea de a NU face un copil.

Vad pe Facebook declaratii de genul “cine nu are copii, nu stie de ce traieste” si imi vine sa ii dau mamicii in cauza palme peste ochi. Daca nu ai habar de ce traiesti , e cam grav, maica! Si daca ai facut un copil doar sa ai un motiv sa traiesti, e si mai grav. Peste cativa ani probabil te vei plange ca vai cat te-ai sacrificat tu pentru odrasla si nu ai realizat nimic. Dar asta cand te vei maturiza sa realizezi ca in viata conteaza multe altele decat sa faci un copil.

Mai vad pe online mamici care mormaie ca nu mai pot pleca in vacanta de cand au copii. Tu ai facut alegerea de a procrea. Nu te-a pus nimeni. Dar din ce vad pe net, sunt si parinti care calatoresc cu odraslele. Plus ca mai e varianta sa mergi singur si sa lasi odraslele la bunici, nu? Dar nu, singura lor optiune e sa se planga ca ar merge si nu au cum. Am spus si o repet, poti face o vacanta faina cu budget redus, dar pentru asta nu cauta in agentii, bate-ti capul singura!

Si prevad ca paragrafele astea doua vor zgandarii unii cititori. Nu ma astept sa fiu pe placul tuturor, dar prefer sa fiu corecta cu mine. Ce simt, aia scriu!

Ma gandesc…la idei pentru iesirile viitoare, de anul viitor. Ca de obicei, ideea de a merge undeva de Craciun / Revelion nu sta bine la mine in cap, asa ca ramane sa imi vina idei pentru primavara. Nu stiu daca vreau sa merg de ziua mea undeva anul asta…

Astept/sper…sa prind macar o zi de plaja in weekendul viitor. Sau , daca nu, in septembrie.

Un citat/proverb favorit

“Wherever you go becomes a part of you somehow.”
― Anita Desai

O fotografie preferata

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Cu dor de Bratislava, Slovacia.

Leave a Reply

