Jurnal de Femeie Simpla (44)

Astazi, sambata, 2 august 2014 , e o zi cand sunt “on call” la work. Din fericire asta inseamna ca pot sa verific mailurile de pe telefon sau tableta si sa ajung la calculator doar pentru urgente.

Afara…a revenit soarele mult asteptat.

In casa… ne bucuram de ventilator si peretii de caramida.

In bucatarie…ma astepta o punga de quinoa. Sa vad ce combinatii interesante gasesc sa o folosesc.

Sunt imbracata cu…pantaloni scurti si tricou.

Ce seriale urmaresc: nici unul peste vara (dar ma uit la Gossip Girl, din nou , cand ma urc pe stepper sa fac pasii zilnici)

Ce carti citesc zilele asteaThe Bourne Ultimatum , by Robert Ludlum (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu…caut o tunsoare. As vrea sa mai reduc lungimea parului inainte sa plecam in Septembrie (ideea e sa se usuce mai usor, sa nu imi bat capul cu prinsul, etc…)

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa imi caut sandale. Preferatele mele au dat coltu’ dar am mare nevoie de o pereche fara tocuri.

Am invatat … sa ma lupt pentru o pozitie mai buna in compania unde lucrez.

Sunt recunoscatoare…tututor cursurilor ce le-am facut dupa facultate sau chiar dupa ce am inceput sa lucrez. Niciodata nu stii la ce iti folosesc (atata timp cat sunt pe un domeniu care te pasioneaza si in care activezi).

Ma gandesc…la cateva outfituri sexy si simple pentru Septembrie.

Astept/sper…weekendul lung de Sf. Marie.

Un citat/proverb favorit

The greatest gift of life is friendship, and I have received it.
Hubert H. Humphrey

O fotografie preferata

10494562_10152567153978396_1296545864762304408_n

Din ciclul, teroare pe lant: stair stepper. Al naibii de bun sa fac pasii cand nu apuc sa ies la plimbare.

Leave a Reply

