Jurnal de femeie simpla (43)

Astazi, sambata, 26 iulie 2014 , va fi o zi fara calculator sau net. Vreau doar sa ma relaxez. Si sa imi fac cumparaturile…

Afara…e cald si bine si deja-s satula de ploi.

In casa… inca face fata ventilatorul mai ales ca diminetile sunt destul de reci sa se racoreasca casa.

In bucatarie… am umplut congelatorul cu afine (cate 1 cana pe punga). Mai am visine in congelator (productie proprie) si conopida.

Sunt imbracata cu…pantaloni scurti si tricou.

Ce seriale urmaresc: nici unul peste vara (de fapt, mint…ma uit, din nou, la Gossip Girl cand fac pasii pe stepper. Un episod e cam suficient sa ma tina in priza si sa ajung la target)

Ce carti citesc zilele asteaThe Bourne Ultimatum , by Robert Ludlum (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu…pun la punct mici detalii pentru plecarea din Septembrie.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa aflu care dintre incarcatoarele de mobil le pot folosi sa incarc FitBit-ul cand nu am laptopul cu mine.

Am invatat … lucruri noi in Amadeus.

Sunt recunoscatoare…programului de wellness de la munca , care ma forteaza sa fac sport zilnic fie ca vreau, fie ca nu vreau. Daca nu, recuperez sambata…

Ma gandesc…ca mai e putin pana la iesirea din August. Un weekend fun cu prieteni, abia astept!

Astept/sper…iesirile dim august si septembrie.

Un citat/proverb favorit

“When bananas blush, they turn brown, not red. And when tomatoes blush, you’ve probably said something really naughty.
”
― Jarod Kintz, 99 Cents For Some Nonsense

O fotografie preferata

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Viena, Decembrie 2013. Amintiri de ziua mea. Anul asta as miza pe o destinatie mai calda.

Leave a Reply

