Jurnal de femeie simpla (42)

Astazi, sambata, 19 iulie 2014 , am un plan maret: sa coc vinete pentru salata! Si asta in aer liber ca doar nu am innebunit sa coc la bloc.

Afara… e cald si bine.

In casa….ma bucur ca se pastreaza relativ racoare, cu toate ca afara bate de 30C. Si nu, nu am aer conditionat.

In bucatarie…am umplut de verdeturi de la piata. As vrea sa incerc o saptamana raw-vegan sau cel mult vegetariana.

Sunt imbracata cu…pantaloni scurti si tricou.

Ce muzica ascult acum…ce mai e pe la radio.

Ce seriale urmaresc: nici unul peste vara

Ce carti citesc zilele asteaThe Bourne Ultimatum , by Robert Ludlum (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu…pasi si iar pasi. Vreau sa ma tin de challenge-ul FitBit de la work. Pana acum, 4 saptamani am reusit sa fac cel putin 70000 pasi pe saptamana.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa fac rezervarile pentru septembrie: zboruri si hostel / pensiune.

Am invatat … sa fiu corecta cu sentimentele mele.

Sunt recunoscatoare…colegilor pentru increderea acordata , atat pe plan profesional cat si personal.

Ma gandesc…daca sa stau cate o noapte in Roma si Budapesta sau cate doua nopti. In Budapesta am fi doar “in tranzit” pentru ca a mai fost de o groaza de ori pe acolo; iar in Roma am un tur de prins (sponsorizat)…insa in Roma am stat doar 2 zile data trecuta. Greu de decis.

Astept/sper…sa reusim sa planuim si iesirea din August.

Un citat/proverb favorit

“Tell me what you eat, and I will tell you who you are.” -Brillat-Savarin

O fotografie preferata

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Timisoara Air Show. 13 iulie 2014.

Leave a Reply

