Timisoara Air Show 2014 – foto blog post

Duminica , 13 iulie 2014, ne-am dus in Timisoara. Sa stam cu ochii pe cer. Si cum am plecat relativ tarziu din Arad am parcat destul de departe. Bonus points: mi-am facut lejer pasii (10000 pasi min) doar din mers distanta masina – aeroport.

A fost o vreme superba (aka foarte cald!). Pe cer s-au desfasurat printre altii: Hawks of Romania (anul trecut in Arad, au fost doar 3 din 5; acum la Timisoara au fost toti 5), The Pellicand , Blue Wings (parasutisti) , elicoptere Puma IAR 330, MIG 21 Lancer si C27J Spartan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Am stat la coada muuuuult si bine sa ne plimbam prin C27J Spartan dar a meritat. Cel putin mie mi-a placut experienta. Chit ca nu prea am fost atenta intre timp pe cer…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Iar elicopterele au facut show. Evident am stat cu ochii pe ele si am facut putine poze.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Cand am iesit din aeroport am auzit MIG-urile, asa ca am facut popas sa ne uitam la ele. Nu am mai scos camera pentru ca deja era mult prea incalzita de la soarele puternic.

Conform presei locale au fost in jur de 10000 de spectatori (ei zic “timisoreni” dar va asigur ca cel putin 4 am fost aradeni!).

Ca si o concluzie, mie mi s-a parut mai bun showul de la Arad din 2013 (fara mandrie locala, doar o concluzie) insa aici partea militara cu siguranta a incantat – inclusiv pe noi.

Prin urmare, ne gandim sa ajungem la Kecskemét pentru air show insa , din pacate, am citit cum ca ultima data a avut loc in 2013 si nu exista nici o mentiune a anului 2014.

2 thoughts on “Timisoara Air Show 2014 – foto blog post

  1. Pingback: Pe unde am umblat in 2014 | prinarad

  2. Pingback: Jurnal de femeie simpla (42) | prinarad

Leave a Reply

