Dupa 4 saptamani de challenge FitBit

Va spuneam ca la inceputul lui Iunie 2014 am primit un FitBit (in cadrul programului de wellness de la work). Challenge-ul a inceput in 15 Iunie 2014 dar eu am inceput sa ma tin de minim 70000 pasi / saptamana inca de cand am primit jucaria.

Raportul pentru primele saptamani arata asa: (nota: saptamanile sunt calculate de Duminica pana Sambata, USA style)

15-21 iun

22-28iun

29iun-5iul

6-12iul

Cum functioneaza FitBit?

Tracker-ul foloseste un accelerometru pe 3 axe pentru a “intelege” miscarile facute. Analizand datele primite, tracker-ul tine cont de distanta, frecventa, intensitate si pattern-uri pentru a numara pasii, a calcula caloriile arse si a da alte detalii. Comparat cu accelerometrele pe o axa (al meu antic pedometru de la Genius), FitBit este mult mai precis. O conditie clara pentru a calcula o miscare ca si “pas” este aceea ca miscarea sa fie suficient de “larga”. In anumite conditii , poata da valori mai mici decat realitate (pe suprafete extrem de moi).

Experienta mea cu FitBit

Saptamana trecuta a fost extrem de aglomerata la work, ca urmare abia am reusit sa ajung la target. In zilele cand nu apuc sa ies sa ma plimb pret de aia 10k, ma folosesc de stair stepper.

Ma bucur enorm de acest challenge. Vad si simt ca imi revin la un nivel de fitness mai ridicat . In plus, am dat jos 2.6 kg din 2 Iunie, desi nu acesta a fost si este scopul challenge-ului , insa este un rezultat foarte bine primit.

Vreau sa va intreb insa: cati dintre voi aveti astfel de challenge-uri in derulare? Cati faceti sport constant? Pentru ca, la urma urmei, un astfel de challenge te forteaza sa faci sport in fiecare zi si daca nu, sa recuperezi la final de saptamana.

9 thoughts on “Dupa 4 saptamani de challenge FitBit

  1. Pingback: Final de Challenge FitBit. Si un nou inceput | prinarad

  2. Pingback: Dupa 23 saptamani de Challenge FitBit | prinarad

  3. Pingback: Dupa 17 saptamani de challenge FitBit | prinarad

  4. Pingback: Dupa 12 saptamani de Challenge FitBit | prinarad

  5. Pingback: Dupa 8 Saptamani de Challenge FitBit | prinarad

  6. Tocmai s-a incheiat la noi in companie acelasi challenge.. :) tot companie americana. :-p. Si eu lucrez de acasa si mi-a fost destul de greu sa depasesc cei 5k /zi in cursul saptamanii. Noroc cu weekendul si plimbarile cu piticul meu ca am reusit sa recuperez. Eram intr-o vreme mult mai fit cu sala cate 6 ore pe sapt.. kickbox si greutati.. dar o reiau eu cumva. :-D Spor la mers! ;)

  7. N-am mai făcut sport constant de foarte multă vreme. Venind vacanța însă, am simțit nevoia să mă mișc, și prin urmare asta e a doua săptămână în care sper să mă țin de cele 3 zile/săptâmână.
    Am tot văzut că au apărut gadget-uri și aplicații de monotorizare a activității fizice… Întrebarea mea este: oare chiar avem nevoie de o astfel de motivație când e fapt dovedit și stiu că sportul de face și să te simți și arăți bine?

    • Eu am primit gadget-ul prin programul de wellness de la work (lucrez in USA dar stau in Romania). Eu eram activa si inainte (merg pe dealuri la hiking din 2000) si am avut pedometru din 2008. Si stepper din 2006. Pentru mine e extrem de FUN sa vad ca se aduna pasii si sa vad cat de mult umblu in comparatie cu ai mei colegi. Sunt extrem de competitiva , mereu am fost asa. Dar, iti dau dreptate , nu ar trebui sa avem nevoie de un challenge ca sa ne tina in priza :)

Leave a Reply

