Jurnal de Femeie Simpla (40)

Astazi, sambata, 5 iulie 2014 , ne plauim inca o sambata la aer, cu ai mei. Bonus points ca apuc sa fac pasii pentru challenge.

Afara… se anunta 32C. Si eu am impresia ca voi prinde ceva mai multa culoare pe piele azi.

In casa….sper sa nu se incalzeasca prea rau ca tot ne paste valul de caldura de maine.

In bucatarie…frigiderul e plin de verdeturi si…branza. Vegetarian much?

Sunt imbracata cu…pantaloni scurti si tricou.

Ce muzica ascult acum…ce o fi pe la radio.

Ce seriale urmaresc: nici unul peste vara

Ce carti citesc zilele asteaThe Bourne Ultimatum , by Robert Ludlum (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu…re-editez din articolele vechi cu trafic bun. Un fel de a le “aduce la zi” cu date noi si completari.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…nu am nimic special planuit.

Am invatat … ca atunci cand iti doresti ceva cu adevarat, vei lupta pentru acel lucru pana se indeplineste.

Sunt recunoscatoare…prietenilor din USA, care desi au primit cartea de la mine in format PDF, au decis sa o cumpere. Sunt foarte draguti sa faca gestul asta.

Ma gandesc…oare cum ar fi sa avem un pisoi cu noi in casa. (hint: citeste aici; eh si ce daca a trecut, vom avea pisoi foarte curand. Si da, ginger)

Astept/sper…sa fac rezervarile pentru Septembrie. Daca totul merge cum vreau eu, voi ajunge in doua locuri unde mi-am dorit de mult sa ajung.

Un citat/proverb favorit

“Everywhere is walking distance if you have the time.”
― Steven Wright

O fotografie preferata

_7276525

Poza e din iulie 2013 cand am urcat la Cetatea Siria. Mi-e dor de o iesire de genul asta. Dar ar fi fain in gasca. Cine se baga?

Leave a Reply

