Jurnal de Femeie Simpla (39)

Astazi, sambata, 28 iunie 2014 , ne-am propus sa petrecem o sambata cu ai mei, la gratar. Si aer curat.

Afara…se anunta 29C , numai bine pentru un gratar.

In casa….e dubios de gol holul de cand am scapat de toate prostiile inutile adunate p-acolo.

In bucatarie…este nevoie sa bag ceva in frigider in afara de rosii,castraveti si ardei, deci va trebui sa ajung si la cumparaturi maine.

Sunt imbracata cu…pantaloni scurti si tricou.

Ce muzica ascult acum…ce o fi pe la radio.

Ce seriale urmaresc: nici unul peste vara

Ce carti citesc zilele asteaThe Bourne Ultimatum , by Robert Ludlum (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu…[habar nu am]

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa reusesc sa adaug un banner pe blog cu link spre unul dintre store-urile de unde puteti lua cartea. [dap, nu am reusit saptamana trecuta sa ma ocup de asta]

Cartea o puteti cumpara de pe store-urile Amazon:

>>Amazon.co.uk (e-book)
>>Amazon US (e-book)

Am invatat … ca Murphy isi cam face de cap in fiecare vineri. Cand ma astept la o zi super linista, va fi fix pe dos.

Sunt recunoscatoareFitBit-ului si stepper-ului. Primul, datorita challenge-ului de la work, m-a pus iar in miscare serios ; iar al doilea ma ajuta sa ajung la target cand e urat afara si nu pot iesi la plimbare.

Ma gandesc…sa imi completez colectia de oje cu verde, mov (Merci, Tea, ca mi-ai adus aminte de aceasta culoare) si negru.

Astept/sper… sa depasesc recordul de 25000 pasi pe zi! :)

Un citat/proverb favorit

“Green was the silence, wet was the light,
the month of June trembled like a butterfly.”
― Pablo Neruda, 100 Love Sonnets

O fotografie preferata

10387546_10152482189963396_8227173148001866284_n

Am descoperit un ice-tea despre care trebuie sa va spun. E facut cu ceai “adevarat” (brewed) si bucati de fructe. Eu am cerut cu miere nu zahar. La Bodeguita, pe Metianu. 4 lei (nu e reclama platita, am scris pentru ca m-am indragostit de el)

2 thoughts on “Jurnal de Femeie Simpla (39)

Leave a Reply

