Jurnal de femeie simpla (38)

Astazi, sambata, 21 iunie 2014 , pe motiv de ploaie dimineata la 5:30, am renuntat sa mai mergem la Radna-Soimos. Uitandu-ma acum afara parca imi pare rau ce decizie am luat.

Afara…se anunta 25C si soare, cu ceva sanse de furtunica.

In casa….daca tot am ramas acasa, m-am facut utila.

In bucatarie…se lupta rosiile, cu ardeii si castravetii sa aibe loc prin frigider. V-am mai spus ca iubesc vara?

Sunt imbracata cu…pantaloni scurti de blugi, tricou polo si flip flops.

Ce muzica ascult acum…unghiute si tastatura.

Ce seriale urmaresc: nici unul peste vara

Ce carti citesc zilele astea… inca The Bourne Supremacy (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu…momentan imi bat capul cum si unde sa ies din Arad in fiecare weekend.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa reusesc sa adaug un banner pe blog cu link spre unul dintre store-urile de unde puteti lua cartea.

In perioada 21-25 Iunie , puteti lua cartea GRATIS de pe store-urile Amazon (format electronic).
>>Amazon.co.uk (e-book)
>>Amazon US (e-book)

Am invatat … ca atunci cand faci ceva de placere, nu conteaza cat timp aloci acelui lucru. Vei face cu placere pana ajungi la un rezultat dorit.

Sunt recunoscatoare…jobului meu (cred ca deja sunt moara stricata pe tema asta). Dar chiar ma bucur ca nu ma plictisesc, fac ce imi place si din cand in cand vorbesc cu niste clienti absolut deliciosi de prin alte tari.

Ma gandesc…sa imi reinnoiesc outfitul de hiking. Atat trainingul cat si incaltarile isi cam arata varsta…

Astept/sper… urmatoarea vacanta.

Un citat/proverb favorit

“Getting to the top is optional. Getting down is mandatory.”
― Ed Viesturs, No Shortcuts to the Top: Climbing the World’s 14 Highest Peaks

O fotografie preferata

HPIM0495

Londra. Martie 2011.

Leave a Reply

