Jurnal de Femeie Simpla & Scriitoare (37)

Astazi, sambata, 14 iunie 2014 , spun un “La multi ani” bunicii mele. Ar fi implinit 78 de ani dar , din pacate, nu mai este printre noi. Odihneste-te, in pace, draga buni! Sunt sigura ca ‘acolo sus’ iti este mai bine.

Afara…e vara. E cald. Si imi place.

In casa….ventilatorul isi face treaba. De vreo 4 zile.

In bucatarie…rosiile au pus stapanire pe frigider. O data la doua zile plec din piata cu rosii, ardei, castraveti si alte trufandale de sezon

Sunt imbracata cu… pantaloni scurti de blugi, tricou gri

Ce muzica ascult acum…zumzaitul ventilatoarelor (cel mare si cel extern de sub laptop)

Ce seriale urmaresc: nici unul peste vara

Ce carti citesc zilele astea… inca The Bourne Supremacy (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu…am reusit sa public cartea! Poate fi cumparata din urmatoarele store-uri:

>>Create Space E-store ($6) (carte “normala”)
>>Amazon.co.uk (0.77 GBP) (e-book)
>>Amazon US ($1.23)(e-book)

(Amazon ofera mult mai multe locuri de unde poate fi luata, dar am dat link doar spre UK si US. Atentie, cei din Romania veti dori sa comandati de pe US pentru ca nu este posibil de pe UK)

Urmeaza sa imi comand si eu cele doua carti (voucher de la NaNoWriMo) pana la sfarsitul lunii. Planuiesc o noua carte in toamna. Tot travel.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…[later edit: sa finalizez detaliile pentru plecarea cu cortul din Iulie]

Am invatat … ca stressul imi da peste cap somnul. Am avut zile cu eficienta sub 60% dar si zile cu eficienta peste 90% (hello, FitBit!)

Sunt recunoscatoare…prietenilor care nu se dau in laturi sa vina cu mine pe coclauri cand eu am toane de facut zeci de km.

Ma gandesc…ca de maine incepe oficial challenge-ul la work. Pana acum mi-am facut targetul saptamanal asa ca stiu ca se poate.

Astept/sper… sa plecam cu cortul la Ivanis. Sunt cateva nume pe afis pe care abia astept sa le (re)ascult.

Un citat/proverb favorit

“If there’s a book that you want to read, but it hasn’t been written yet, then you must write it.”
― Toni Morrison

O fotografie preferata

10463010_10152458349228396_8341025584119731788_n

Undeva in zona Padurii Ceala (spre Maltaret, de la Zori de Zi). Iunie 2014.

Leave a Reply

