Concluzii dupa o saptamana cu FitBit

Nu sunt corporatisa dar asta nu inseamna ca cei de la work nu au grija de sanatatea noastra. Ca rezultat, avem un “mic” challenge: 10000 pasi pe zi. Contorizam cu FitBit One (courtesy of work, evident).

Dupa o saptamana (il am din 2 iunie) cu jucaria agatata de mine aproape non stop (contorizeaza si somnul), pot spune urmatoarele:

  • sunt relativ sedentara peste saptamana: in mod normal, daca nu umblu decat prin casa si la piata si/sau magazine in jurul barlogului, nu adun mai mult de 2000-3000 pasi pe zi. Si limita de sedentarism e la 5000 pasi. O plimbare prin parc adaugata la mix ma trece de 6000 pasi. Iar in weekend sunt mereu activa (si trec lejer de 12-14000 pasi)
  • Aradul e mic: de la Teatru pana la Universitatea din Micalaca, pe mal, abia am adunat in jur de 5000 pasi. Sa nu mai zic ca daca ma duc in Piata Catedralei abia adun 1300 pasi.
  • joaca e faina: cum am primit jucaria, jumatatea s-a pus sa imi faca competitie (el are S Health) si uite asa (uneori) ma bate lejer la pasi
  • dorm mai prost decat credeam: daca in prima noapte am avut eficienta 94%, dupa aceea am scazut la 62-66% si de cand a dat caldura peste 30C , eficienta e sub 57%.
  • planuiesc sa fiu activa: ma uit la jucarie peste zi si vad cat contorizeaza. Asa ca imi fac planuri sa ies: ba la magazin, ba la piata, ba la plimbare. Numai sa ajung la target

Raportul din 2.06 pana in 8.06 arata cam asa:

FitBit1

Imi plac gadgeturile si mereu mi-au placut asa ca sunt mai mult decat fericita cu noua jucarie. Oricum voiam sa inlocuiesc antichitatea mea de pedometru (dateaza din 2008) dar in nici un caz nu credeam ca voi avea ceva atat de…fancy.

Recomand insa FitBit One cu cel mai mare drag. Nu e ieftin, dar e mai ieftin decat un Heart Rate Monitor.

Imi doresc sa ma tin de challenge – exista o recompensa dupa 26 de saptamani – dar mai ales imi doresc sa reusesc sa revin la un nivel de fitness ceva mai ridicat. Si abia astept cateva drumetii ce mi se arata in viitorul foarte apropiat.

Update Saptamana 2

Daca prima saptamana a trebuit sa trag de mine sambata sa ajung la target, saptamana a 2-a a fost muuuult mai usoara. Desi sambata tot peste 20k am facut. Insa nu trebuia sa recuperez.

Challengeul a inceput din 15 Iunie. Imi propun sa mai adaug update-uri macar luna. Si nu, nu am uitat ca trebuie sa adaug update si despre al meu lifestyle.

Update Saptamana 3 / prima de challenge

Am reusit in prima saptamana oficiala de challenge sa trec de 75000 pasi.

3 thoughts on “Concluzii dupa o saptamana cu FitBit

  1. Pingback: Dupa 4 saptamani de challenge FitBit | prinarad

  2. Pingback: Jurnal de Femeie Simpla (39) | prinarad

  3. Pingback: Jurnal de Femeie Simpla & Scriitoare (37) | prinarad

Leave a Reply

