Jurnal de Femeie Simpla (35)

Astazi, sambata, 31 mai 2014 mi-e greu sa inteleg ca sunt acasa si nu in deplasare. Mi-ar placea sa pot calatorii aproape tot timpul. Poate ar trebui sa fac ceva in sensul asta.

Afara…e uratel. Vara, vara unde esti?

In casa….inca e racoare dar am scos venitalatorul la iveala , just in case.

In bucatarie… sunt foarte multe verzaturi de sezon.

Sunt imbracata cu… pantaloni scurti de blugi, tricou gri

Ce muzica ascult acum…ce o fi pe la radio daca am ajuns deja la casa la ai mei; daca nu, gerute plus tastatura, in speranta ca mai reusesc sa scriu articole din vacanta.

Ce seriale urmaresc: nici unul ( NCIS e in vacanta dintre sezoane)

Ce carti citesc zilele asteaThe Bourne Supremacy (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu…incerc sa scriu cat mai multe despre Bratislava. Am cateva titluri in draft, dar nu am timp sa termin articolele…

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…macar doua articole despre Bratislava.

Am invatat … ca e foarte greu sa te intorci la munca dupa vacanta. Cu cat calatoresti mai mult, cu atat e mai greu sa reintrii in “normal” (sau sa zic “rutina”?)

Sunt recunoscatoare…minunatei vacante de saptamana trecuta. Nu putea sa iasa mai fain aniversarea de nunta!

Ma gandesc…ca ar trebui sa finalizez cartea si o dau la tipar. Tic Tac.

Astept/sper… sa vina FitBit-ul. Am un challenge de castigat.

Un citat/proverb favorit

We must get beyond passions, like a great work of art. In such miraculous harmony. We should learn to love each other so much to live outside of time… detached.
Federico Fellini

O fotografie preferata

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Parlamentul Ungariei vazut de pe Margit Hid.

Leave a Reply

