Jurnal de femeie simpla & calatoare (34)

Astazi, sambata, 24 mai 2014 , veti citi un jurnal putin diferit decat v-am obisnuit pana acum. In timp ce noi suntem plecati prin tari vecine, textul a fost scris cu ceva timp in urma si programat pentru a fi publicat la timp.

Afara….imi doresc sa fie vreme frumoasa. Pentru aceasta sambata ne-am propus sa vizitam ruinele unui castel aflat in apropierea Bratislavei.

In hotel….am decis inca de acasa ca nu vom apela de loc la net in zilele cat suntem plecati. Detaliile le veti afla la intoarcere.

Sunt imbracata cu…in mod normal cand calatoresc, fie aleg blugi + tricou + pantofi sport + geanta pentru camera daca e mai racoare; fie aleg o rochita colorata + sandale + geanta pentru camera atunci cand e cald. Acum , cand scriu textul, nu prea imi place prognoza , dar ramane de vazut.

Ce seriale urmaresc: NCIS

Ce carti citesc zilele asteaThe Bourne Supremacy (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu…poze, poze si notite pentru articole.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare….sa ma reintegrez in atmosfera de munca usor cand ma voi intoarce in tara.

Sunt recunoscatoare…timpului petrecut impreuna cu sotul meu, mana in mana, prin orase frumoase si romantice.

Un citat/proverb favorit

I travel not to go anywhere, but to go. I travel for travel’s sake. The great affair is to move.
Robert Louis Stevenson

>>mai multe citate aici

(c) foto visualpanic via Compfight cc

Leave a Reply

