Branduri ASA NU: cum sa piarda utilizatorii increderea in tine

Stiti bine ca atunci cand sunt ofticata pe vreun furnizor, le spun ce am de spus … public. M-am luat de Romtelecom – desi overall, sunt multumita de ei – , m-am luat de Cargus – pe care continui sa ii evit – dar si de Vodafone.

Despre acestia din urma vreau sa povestesc. Ultima patanie cu ei a fost in 2012 cand m-am intors din concediu sa gasesc un magazin voda inchis si un site care refuza sa ma lase sa fac download la factura. Am rezolvat relativ repede apoi situatia (platind tot din cont bancar dupa ce a mers sa downloadez factura).

Vineri, 16 Mai 2014. Vad un x pe telefon si cred ca o fi telefonu cu capu. Dau restart. Acelasi lucru. Dau selectare retea si gasesc doar Vodafone HU. Hop pe Twitter , vad ca cineva s-a plans de acelasi lucru. Hop pe Facebook, ma plang si eu.

E cazut Vodafone RO de aproape o ora (cand scriu acest articol). Eu am incercat sa sun pe cineva la 2:05 p.m. cand am vazut ca nu am semnal. Intre timp Vodafone NU a dat nici un semn ca si-ar cere scuze sau ne-ar anunta ce se intampla.

Pot intelege ca e vorba de o problema tehnica, ba chiar de un Dorel care si-a bagat coada pe unde nu e cazul. Nu pot intelege faptul ca Vodafone nici macar nu isi cere scuze.

Si ma intreb ce se intampla cu cei carora le-a intrat Vodafone HU automat si au facut cost suplimentar in roaming. Eu sper sa ceara despagubiri.

Uite asa imi pierd increderea intr-un brand caruia ii las bani lunar de 13 ani (2 abonamente de voce si unul de date). Plus ca in familie mai avem 3 cartele reincarcabile.

Nu ma plang ca n-am net (Romtelecom merge de zbarnaie) dar nu mi-e tot una sa nu pot suna de pe Vodafone pe altcineva din Vodafone. Poate fac o exceptie si sun de pe Rometelecom dar tot nu pot suna pe cineva pe Vodafone.

Incet, incet , fiecare brand care imi placea – si ma refer aici la Romtelecom si Vodafone – incepe sa dea rateuri tipic romanesti.

Nota: voi face update la articol dupa ce voi afla ce s-a intamplat. Si cat va dura “avaria”

Update: 4:25 p.m. a inviat si Vodafone RO.

Update Sambata 17 Mai: trec pe la magazinul de la Teatru cu intentia clara de a negocia 4G (optiune pe gratis sau in loc la 3G) pentru unul din abonamentele de voce. Ia ghici? Mi se ofera un abonament nou (dublu la pret fata de cat platesc acum) sau o extraoptiune de 5 euro. Nu merci. Mi s-a sugerat sa sun la Bucuresti sa ma targiu. Voi suna, insa sa inchid abonamentul de date (care sta fix degeaba ca back-up la ADSL) si ma foarte tenteaza sa trec pe cartela unul din celelalte abonamente. Pentru ca la Vodafone nu conteaza ca esti de 13 ani in retea si ca ti-au trimis card de fidelizare. Nu, conteaza sa iti bage pe gat abonamente noi, mai scumpe, in conditiile in care eu si asa nu folosesc toate minutele din abonamentul curent. Cand am ajuns de la abonamente ieftine si retea proasta la abonamente scumpe si retea la fel de proasta?

Leave a Reply

