Jurnal de Femeie Simpla (31)

Astazi, sambata, 3 mai 2014 , nu imi vine sa cred cat de repede trece timpul. Insa ma uit maraind la vreme; mi-as fi dorit sa pot iesi la pozat si la plimbare…

Afara….e o vreme mult prea capricioasa pentru gusturile mele.

In casa….am doi cactusi care o duc foarte bine.

In bucatarie…am facut cumparaturi in jurul barlogului, dar mai am de mers maine in piata.

Sunt imbracata cu…pantaloni de training roz, tricou galben, flip flops

Ce muzica ascult acum.…gherute pe tastatura, evident.

Ce seriale urmaresc: NCIS

Ce carti citesc zilele astea…Am terminat Captain Corelli’s Mandolin , by Louis de Bernières si am inceput The Bourne Identity , by Robert Ludlum (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu…incerc sa ajung la zi cu articolele pe bloguri. Am avut o perioada foarte plina la munca si bietele bloguri au ramas in urma.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare….sa termin editarile la carte. Tic-tac.

Am invatat …cat de lipsiti de scrupule sunt unii bloggeri “mari” si se preteaza la copiat articole cuvant cu cuvant. DMCA his arse! (astept rezolvarea, evident)

Sunt recunoscatoare… pentru fiecare vacanta pe care mi-o permit. Departe de Romania.

Ma gandesc…cum sa fac programul pentru Bratislava in asa fel incat sa fie…romantic.

Astept/sper…sa se schimbe vremea. Sunt satula de cat e de capricioasa in ultima vreme.

Un citat/proverb favorit

We love life, not because we are used to living but because we are used to loving.
Friedrich Nietzsche

>>Mai multe citate similare aici

O fotografie preferata

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

M-am indragostit de locul asta. E foarte fotogenic si a fost foarte linistit cand am am ajuns noi pe acolo.

Leave a Reply

