Top 5 cele mai populare articole pe blog (V)

Din aceeasi serie:

Top 5 cele mai populare articole pe blog in 2013
Top 5 cele mai populare articole pe blog (II)
Top 5 cele mai populare articole pe blog (III)
Top 5 cele mai populare articole pe blog (IV)

Perioada de referinta: 01 Feb 2014 – 02 Mai 2014

1. Aplicatii pentru Android pe care le folosesc: un articol pe care mereu il aduc la zi , mai ales ca am o mica pasiune in a descoperi aplicatii noi si a scapa de cele pe care nu le mai folosesc / nu imi mai sunt utile.

2. Cum sa o ceri in casatorie?: un articol care vad ca inca se tine tare in search. Ok, aceasta statistica include perioada Sf. Valentin …deci poate ar fi o explicatie si asta.

3. Locuri romantice in Romania: este un articol cu care m-am chinuit mai bine de un an! Dar vad ca a prins bine in randul cititorilor.

4. Cateva reguli…de bun simt: o serie de reguli aruncate de-a valma si culese din diverse situatii de care am avut parte. Candva va trebui sa imi fac curaj sa le ordonez pe teme….

5. Outfituri de primavara 2014: o prezenta in top la care nu ma asteptam pentru ca sunt departe de a scrie despre Fashion. Dar, ca orice femeie, imi var nasul pe unde pot sa vad ce combinatii pot face.

One thought on “Top 5 cele mai populare articole pe blog (V)

  1. Pingback: Top 5 cele mai populare articole pe blog (VI) | prinarad

Leave a Reply

