Jurnal de femeie simpla (30)

Astazi, sambata, 26 aprilie 2014 , sunt “on call”. Daca apare ceva urgent la munca, trebuie sa ma ocup. Sper sa nu apara.

Afara….e o vreme mult prea capricioasa pentru gusturile mele.

In casa….in final a inchis CET-ul caldura. YAY

In bucatarie…am reusit sa fac o tura de cumparaturi astazi, asa ca imi mai ramane sa vizitez piata pentru oua si ceapa verde. Ridichii deja sunt prea batrani pentru gusturile mele.

Sunt imbracata cu…pantaloni trei sferturi bleu-marin, tricou alb (cu SparkPeople), flip flops

Ce muzica ascult acum.…gherute pe tastatura, evident.

Ce seriale urmaresc: NCIS

Ce carti citesc zilele asteaCaptain Corelli’s Mandolin , by Louis de Bernières iar daca va place Grecia o recomand cu tot dragul. (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu…#indie30 si tare sper sa apuc sa mai scriu articole pe blog. Am ramas rau in urma in ultima perioada.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare….sa iau bilete de tren pentru Bratislava

Am invatat …ca ce nu ma doboara ma intareste. Chiar si 10 ore la munca.

Sunt recunoscatoare… colegilor mei pentru increderea in mine.

Ma gandesc…ce excursii in jurul barlogului am mai putea face.

Astept/sper…sa vina o data luna mai.

Un citat/proverb favorit

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
― Confucius

O fotografie preferata

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Leave a Reply

