Jurnal de Femeie Simpla (29)

Astazi, sambata, 19 aprilie 2014 , e sambata dinainte de Paste iar pentru mine asta inseamna ca voi citi. Sau scrie.

Afara….avem o toamna foarte frumoasa primavara asta.

In casa….e placut dar inca nu au inchis caldura de la CET. Eu tot cu calorifele pe zero stau insa.

In bucatarie…am rezolvat ieri cumparaturile si cum eram plina de draci pe prietenii de la yahoo am decis sa ma calmez colorand ouale (desi , in mod normal in Vinerea Mare chiar nu fac nimic).

Sunt imbracata cu…pantaloni de training roz, tricou alb (cu SparkPeople), flip flops

Ce muzica ascult acum.…gherute pe tastatura, evident.

Ce seriale urmaresc: NCIS

Ce carti citesc zilele asteaAnd the Mountains Echoed by Khaled Hosseini (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu…nimic special.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare….sa reusesc sa nu o iau razna pentru ca raman stapana pe “plantatie” la munca (coleg in vacanta).

Am invatat …ca fix atunci cand sper la o zi linistita la munca, sigur voi avea ceva de lucru care ma va termina psihic. Murphy rules.

Sunt recunoscatoare…site-ului SparkPeople. Dap, semi-reclamana. Aplicatia de mobil e, din nou, gratis (pe Android si Ios) asa ca eu sunt super happy ca pot loga si “on the go”.

Ma gandesc….de unde naiba sa iau quinoa. In Cora nu mai aduc (aveau un brand bio fain), la magazine bio nu am gasit…cine imi recomanda un site cu stocuri bune de quinoa? (da, stiu, e scumpa!)

Astept/sper…sa iau biletele de tren pentru Bratislava.

Un citat/proverb favorit

“And now brothers, I will ask you a terrible question, and God knows I ask it also of myself. Is the truth beyond all truths, beyond the stars, just this: that to live without him is the real death, that to die with him the only life?”
― Frederick Buechner, The Magnificent Defeat

O fotografie preferata

10151423_10152328972103396_8690107186851376611_n

Leave a Reply

