Site-uri pe care NU le recomand: Flickr by Yahoo

Incepand cu 17 aprilie 2014, dupa cel mai recent update al app-ului Flickr, am fost anuntata cu drag si spor ca nu mai pot sa ma loghez cu contul de Google – cont cu care am si deschis userul pe Flickr in martie 2013.

Capture1

Capture2

Descopar ieri minunea si dau sa caut cum naiba sa downloadez pozele si sa scap de cont. Nu ma poate obliga Yahoo sa imi creez cont la ei pentru a accessa continut adaugat de mine atata timp cat in 2013 mi-a permis sa urc poze cu cont de Google la logare.

Dupa vreo juma de ora de incercari…curios lucru ca in contul de Yahoo ma pot loga cu gmail dar nu pot in Flickr. Dar nici nu pot sterge contul de Yahoo…anyway, ajung si eu unde e necesar si dau mail la support.

Dupa vreo doua ore vine raspunsul de la Yahoo.

Capture3

Ia ghiciti voi unde duc link-urile alea?! Yup, sa ma loghez pe contul de flickr . Chit ca le-am scris in mesaj ca NU ma pot loga pe flickr.

Capture4

Le-am raspuns, cu mult caps si bold, sa faca bine sa imi stearga contul si daca au bun simt sa imi trimita pozele in atasament. Da, pot intra sa vad pozele (ca si orice om care NU are Flickr) dar NU le pot downloada pentru ca sunt cu setare “all rights reserved”.

Prin urmare, astept sa vad ce face “Korey” sau cine a raspunde la Support. Cert e ca sunt FOARTE suparata pe ei cum au decis sa faca miscarea. Daca STIAU ca nu vei mai putea sa te loghezi decat cu Yahoo account, de ce nu au anuntat cu email din timp si sa dea posibilitatea sa downloadezi pozele si sa iti stergi contul?! Orice firma care isi respecta clientii face asta, mai putin Yahoo, evident.

Nu, nu am de gand sa creez cont doar sa iau pozele si apoi sa sterg tot. Cine imi garanteaza ca acest cont creat cu mailul de gmail va fi sters ?

Asadar, la cate siteuri de social media pentru poze existe, stati departe de Flickr. Eu una NU vreau sa mai aud de ei. EVER.

PS: da, am toate pozele salvate, nu le voi pierde, dar asta nu inseamna ca nu-s nesimititi.

Update:

Am primit raspuns la email cu fix solutia pe care nu o doream. Dar alta nu exista. Asa ca am facut un cont de yahoo pentru fix 20 min cat am intrat sa downloadez pozele. Apoi am sters contul. Chiar nu vreau sa mai aud de ei. Evident am dezinstalat aplicatia de pe Tableta.

One thought on “Site-uri pe care NU le recomand: Flickr by Yahoo

  1. Pingback: Android – aplicatii foto pe care le folosesc | prinarad

Leave a Reply

