Jurnal de Femeie Simpla (28)

Astazi, sambata, 12 aprilie 2014 , e sambata dinainte de Florii. Cum a trecut timpul atat de repede?

Afara….e frumusel. Se zice ca asa cum e de Florii va fi si de Paste. Prognoza zice ca va ploua de Paste (off, spoiler alert!)

In casa….e placut si oficial in 15 aprilie se va inchide caldura de la CET. Aleluia!

In bucatarie…am nevoie sa mai fac ceva cuparaturi cu speranta ca in jur de Paste nu voi iesi prin magazine.

Sunt imbracata cu…buna intrebare. La ora publicarii articolul am sanse sa fiu in doua posibile locuri. Asa ca, nu am idee cu ce voi fi imbracata. In functie de temperatura de afara, probabil ceva training mai ponosit si un tricou antic (daca voi fi la casa).

Ce muzica ascult acum.…gherute pe tastatura, evident.

Ce seriale urmaresc: NCIS

Ce carti citesc zilele asteaMurder on the Orient Express , by Agatha Christie (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu:

  • articole pentru proiectul #indie30 pe blogul meu in Engleza. Si voi puteti participa!
  • editari la cartea mea (pe cat lucrez mai mult la ea, pe atat gasesc mai multe sa editez)
  • curatenie si pregatire de stergere a primului blog in Engleza (l-am parasit din 2011 si nu prea ii mai vad rostul online)

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare….sa imi iau 1/2 zi libera vineri (sau sa fiu doar “on call”, inca nu m-am decis).

Am invatat …ca pe cum imbatranesc fie am mai multa rabdare, fie incetez sa imi mai bat capu cu toti prostii. Cred ca a doua varianta…

Sunt recunoscatoare…mailurilor stupide ce intra in support la munca. Am si eu motive sa rad ZILNIC.

Ma gandesc…. sa incep sa scriu retele de salate pe blog. Doua persoane mi-au sugerat asta si…parca incepe sa ma tenteze. Mai greu cu pozele ca uit mereu sa le fac inainte sa influec salata.

Astept/sper…sa plec odata la Budapesta si Bratislava!

Un citat/proverb favorit

“Our battered suitcases were piled on the sidewalk again; we had longer ways to go. But no matter, the road is life”
Jack Kerouac, On the Road

O fotografie preferata

Photo Credit: Jon Cassidy via Compfight

Photo Credit: Jon Cassidy via Compfight

Pentru ca…aniversare de nunta in Mai.

2 thoughts on “Jurnal de Femeie Simpla (28)

  1. Cât de faină e cartea cu Crima din Orient Express! Dintre tot ce a scris Agatha, asta e preferata mea :)
    Să ştii că mai păţesc şi eu aşa cu salatele, uit să le fac poze, că sar direct să le mănânc :))

    • Am toata seria cu Poirot :) Dar am cumparat ieri o carte de travel, asa ca o voi devora pe aceea inainte sa trec la restul de la Agatha Christie.
      Hehe, pai daca arata bine salatele…ce sa le fac? Poze? :)))))

Leave a Reply

