Call to Action: In Pas cu Paul

Acest articol NU este un advertorial.

O admir enorm pe Tea pentru implicarea ei in actiuni caritabile. Cum zicea si ea pe blogul propriu, alearga “exclusiv pentru caritate”. Si, de ce nu, o putem face si noi.

Cu ce va chinui eu acum ? O super idee. Paul Dicu participa la Marathon de Sables. Iar voi , sunteti invitati sa alergati si /sau umblati (power walking) in perioada 6 aprilie – 12 aprilie. Faceti log cumva la cati km parcurget, iar apoi dati un email la paul@inpascupaul.ro, iar fiecare km va fi rasplatit de ING Asigurari cu cate 2 eur pentru Inima Copiilor.

Eu imi propun vreo 6-7km azi pe care ii voi raporta pe seara. Pentru ca peste saptamana nu prea am ocazia sa ies la plimbare.

Update:

Apr 6, 2014: 5480 pasi (pedometru) (aprox 4,4km) plus 2,7 km (endomondo) – total 7,1 km- am trimis e-mail imediat ce m-am intors acasa.

Subsemnaţii, Paul Dicu şi Cristina Puscas, la data de 07.04.2014, am procedat la primirea, respectiv predarea a: 7.1 kilometri, alergaţi în campania “În pas cu Paul 2014”, echivalentul a 14.2 euro donaţi de ING Asigurări de Viaţă pentru Asociaţia Inima Copiilor.

Si dovada ca banii au fost donati de ING pentru efortul meu.

Apr 10, 2014: 1898 pasi (aprox 1.52 km) – treburi in juru barlogului

Apr 11, 2014: 1949 pasi (aprox 1.6 km) – cumparaturi la piata!

8 thoughts on “Call to Action: In Pas cu Paul

  1. Pingback: Call to Action: In pas cu Paul (2015) | prinarad

  2. eu am aplicatie pe telefon; daca fac print screen al jurnalului de miscare (alergare sau power walk) si il tirmit se ia in considerare?

Leave a Reply

