Jurnal de Femeie Simpla (27)

Astazi, sambata, 5 aprilie 2014 , numar 47 de zile pana la vacanta.

Afara…e innorat si sta sa ploua.

In casa….e placut si caldura e inchisa. De cateva nopti dormim cu geamul deschis.

In bucatarie…e rost de mers la cumparaturi. Imi cam lipsesc verdeturile asa ca voi da o tura si la piata in weekendul asta.

Sunt imbracata cu…tricou galben, pantaloni trei sferturi albastri si flip flops

Ce muzica ascult acum.…gherute pe tastatura, evident.

Ce seriale urmaresc: NCIS

Ce carti citesc zilele astea… tot Open City , by Teju Cole (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu…editari la carte.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare….sa fac rezervarile pentru cazare in Budapesta si Bratislava.

Am invatat … (din nou) ca vecinii mei au nevoie de lectii de bune maniere. Ieri, vineri, ma trezesc brusc la 5 dimineata. Batai puternice in usa de la apartamentul de langa noi. Hmmm. Inceataza cu bataia, aud sticla de plastic aruncata in geam. Iar sus, incerce sa deschida usa (avea omu cheile de la interfon si de la apartament) dar nimic. Iar batai. Si tot asa vreo 10 min. Liniste. Adormisem. Pe la 6 taaaaarrrrrrr soneria noastra. O data. De doua ori. (ma ridic din pat si iau ceva pe mine). De trei ori . (ajung la usa). Vecinu: “Ma scuzati de deranj. Pot iesi de pe geam e la voi pe terasa sa intru la mine? M-a incuiat nevasta afara”. Am asteptat sa iasa pe geam pana sa incep sa rad, dar nu m-am putut abtine prea mult. Dar totusi, NIMIC – in afara de extrema urgenta – nu scuza sunatul la usa la 6 dimineata. Putea sa doarma in masina pana la ore mai decente. Si cum nu a auzit nevasta bataile in usa habar nu am! Ca noi le-am auzit. Chiar prea bine.

Sunt recunoscatoare…prietenilor de peste mari si tari care s-au oferit sa ma ajute cu editarea cartii.

Ma gandesc….ca ar fi cazul sa imi schimb tunsoarea, sau macar sa o reimprospatez pentru primavara. Idei? (semi-lung si da, voi rascoli si eu Pinterest curand)

Astept/sper…sa imi fac timp sa ajung la stilista.

Un citat/proverb favorit

Sin ought to be something exquisite, my dear boy.

Émile Zola

O fotografie preferata

_3308681

Poza e facuta weekendul trecut. Iar e rost de ceva targ in fata Primariei.

2 thoughts on “Jurnal de Femeie Simpla (27)

  1. Asta cu vecinul a fost cea mai tare.
    Ţin mine că odată s-a întâmplat ca taică-mio să nu audă ciocănitul insistent în uşă. Maică-mea, săraca, credea că a murit. Lăsase şi cheile în uşă şi nu puteam deschide uşa. Pe-atunci nu exista telefon fix/mobil dar, oare, vecinii tăi n-aveau telefoane?

    • Ba da, cum sa nu . A sunat in disperare pe mobil (era cu mobilul in mana cand a sunat la mine la usa) dar probabil o fi fost si ala pe silent… Zisese cum ca nievasta a blocat usa pe interior (au usa metalica)
      Da, eu m-am invatat sa nu le mai las in usa. Desi oricum dorm ca iepurii . Bine ca daca ar veni sotu la ora 5 dimineata (excluzand tura de noapte) garantat ar dormi pe pres!

Leave a Reply

