Jurnal de Femeie Simpla (26)

Astazi, sambata, 29 martie 2014 , nu am nici un plan maret…momentan.

Afara…e cald. A venit de ceva vreme primavara, cu tot ce ofera ea frumos.

In casa….e placut si caldura e inchisa. Consumul pe luna trecuta a fost foarte mic.

In bucatarie…e din ce in ce mai mult “verde”. Primavara s-a instalat si in optiunele noastre pentru mese. Din pacate, mai nou, fac crize de nervi cand ma duc la cumparaturi in Cora. Ba nu intra un produs la casa, ba nu merge casa… nu prea am alte optiuni, insa. Kaufland a picat din lista de cand nu mai aduc din brandurile folosite de mine, Lidl are , la fel, branduri care nu imi plac iar Billa…pfff. Am renuntat de foarte mult timp la ea. Real e prea departe dar cred ca incep sa ii dau sanse, daca va continua la Cora tot asa.

Sunt imbracata cu…tricou galben, pantaloni trei sferturi albastri si flip flops

Ce muzica ascult acum.…gherute pe tastatura, evident.

Ce seriale urmaresc: NCIS

Ce carti citesc zilele asteaOpen City , by Teju Cole (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu…ultimele editari la carte. Cineva, native speaker, s-a oferit sa ma ajute la editare si abia astept feedbackul lui.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare….sa termin proiectul pentru carte (interior si exterior) pentru a o da la print.

Am invatat … ca orice fac, tot la turism ma intorc. In multe forme, e drept, dar tot aici ma intorc.

Sunt recunoscatoare…personalitatii mele :)

Ma gandesc….cum sa impart 5 zile intre Budapesta si Bratislava in conditiile in care in Budapesta am fost deja de 6 ori (dar la drumul spre Bratislava, trebuie sa stam oricum o noapte in Budapesta, din cauza conexiunilor intre trenuri care nu imi pica prea bine. 35 sau 45 min e prea putin, asa ca prefer sa stau peste noapte).

Astept/sper….sa plecam o data in city break-ul din Mai.

Un citat/proverb favorit

“But a book suggests conversation: one person is speaking to another, and audible sound is, or should be, natural to that exchange. So I read aloud with myself as the audience, and gave voice to another’s words.”
― Teju Cole, Open City

O fotografie preferata

10014666_10152273766018396_1966029025_n

Primavara. Poza e facuta sambata trecuta (22 martie 2014) pe Malul Muresului in Arad.

Leave a Reply

