Jurnal de Femeie Simpla (25)

Astazi, sambata, 22 martie 2014 , e noua zi de sambata superba. Probabil cu o plimbare mai lunga in plan pentru ca vremea e superba.

Afara…e cald. A venit primavara, cu tot ce ofera ea frumos.

In casa….e placut si caldura e inchisa. Ma intreb de ce nu o inchide CET-ul de tot pentru ca noptile nu mai sunt reci.

In bucatarie…am umplut frigiderul de “verzaturi” si alte chestii sanatoase.

Sunt imbracata cu…tricou galben, flip flops

Ce muzica ascult acum.…gherute pe tastatura, evident.

Ce seriale urmaresc: NCIS

Ce carti citesc zilele asteaCorfu-A Notebook by Richard Clark (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu…am reusit sa pun la punctul textul pentru carte. Mai trebuie adaug coperta si sa o dau la print. Am deja ISBN.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare….sa aleg destinatia pentru aniversarea de nunta. Praga vs Bratislava. Grea alegere.

Am invatat …sa ma incred in insticte. Si mi-am adus aminte ca research-ul e baza in absolut tot ce faci, inainte de a lua o decizie.

Sunt recunoscatoare…multor oportunitati pe care mi le ofera viata.

Ma gandesc….la bugetul pentru aniversarea de nunta din Mai.

Astept/sper…sa scot la port toate rochitele colorate din garderoba. Primavara si vara asta imi propun sa fiu mai girly girl.

Un citat/proverb favorit

“Books are the plane, and the train, and the road. They are the destination, and the journey. They are home.”
― Anna Quindlen, How Reading Changed My Life

O fotografie preferata

IMG_20120611_184224

Niste maci pozati de mine anii trecuti (probabil 2012, dar nu garantez)

2 thoughts on “Jurnal de Femeie Simpla (25)

    • Noi am ales Bratislava. Pentru ca am primit ft mult feedback si rezoneaza cu ce ne dorim noi. In plus, vreau sa vad toate capitaltele de pe Dunare si daca ajungem in Bratislava, ne mai ramane Belgradul de vazut :)
      Candva , vom ajunge si la Praga. Dar ideal in alt fel decat 7 ore cu trenu din Budapesta :S

Leave a Reply

