Jurnal de Femeie simpla (23)

Astazi, sambata, 8 martie 2014 , inca ma decid daca sa mai fac un maraton de umblat (peste 20 km am facut sambata trecuta in Padure) sau sa ies doar prin jurul barlogului la pozat.

Afara…e cald. Si mai apare un nor. Dar e cald.

In casa….e placut si caldura e inchisa.

In bucatarie…. e rost de a fi foarte creativa. Pe scurt, e nevoie de umplut frigiderul dar nu in weekendul asta.

Sunt imbracata cu… pantaloni de training roz , tricou gri, flip flops.

Ce muzica ascult acum.…gherute + tastatura

Ce seriale urmaresc: NCIS

Ce carti citesc zilele astea… Ieri am terminat The Gingerbread Man by Maggie Shayne , iar azi am inceput Around the World in Eighty Days by Verne, Jules (puteti vedea cartile citite in 2014 aici).

Ce mai mesteresc eu…am un mic experiment in desfasurare pe bloguri si sunt curioasa cand / daca va da roade.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare….nu am nici un plan concret inca.

Am invatat …ca daca iti pasa prea mult fie impresionezi lumea , fie esti luat/a de fraier/a.

Sunt recunoscatoare…pentru prietenii pe care ii am in jur. Toti ma motiveaza in felul lor, dar am eu pe cineva la suflet (si care sunt convinsa ca stie ca desprea ea vorbesc). Ma motiveaza sa ma tin de stilul de viata si e mai buna cu mine decat sunt eu cu mine atunci cand fac vreo prostie.

Ma gandesc….sa iau o pauza de la jurnal.

Astept/sper…sa termin de aranjat cartea pentru tipar.

Un citat/proverb favorit

Practically everybody in New York has half a mind to write a book — and does. Groucho Marx

Mai multe citate despre NYC gasiti aici.

O fotografie preferata

Photo Credit: joiseyshowaa via Compfight cc

Pentru ca am un fix si vreau sa ajung cat mai curand .

Leave a Reply

