Jurnal de femeie simpla (22)

Astazi, sambata, 1 martie 2014 , e prima zi de primavara calendaristica. Aia astronomica mai asteapta vreo trei saptamani. Nu imi vine sa cred cat de repede poate trece timpul. In Noiembrie aveam impresia ca iarna va trece indredibil de incet, insa acum mi se pare ca nici nu a prea fost iarna.

Afara…e soare, soare, soare.

In casa….e placut dar caldura e inchisa. Tare m-a bucurat valoarea intretinerii pe luna trecuta.

In bucatarie…. e nevoie de o noua tura de cumparaturi in piata. Am luat doua legaturi de ridichi miercuri si planuiesc sa mai iau.

Sunt imbracata cu… pantaloni scurti negrii , tricou galben , flip flops.

Ce muzica ascult acum.…gherute + tastatura

Ce seriale urmaresc: NCIS

Ce carti citesc zilele asteaGet back Jack by Capri, Diane

Ce mai mesteresc eu…articole pe bloguri. Si curaj sa editez cartea.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare….sa exersez niste tehnici de flight hacking.

Am invatat …ca cel mai usor mod de a-ti propune sa continui sa inveti ceva este sa iti depasesti mereu limitele pe care credeai ca le ai. Totul e autoimpus, in realitate poti si stii mult mai mult decat crezi ca poti sau stii.

Sunt recunoscatoare…colegilor care m-au facut sa inteleg cele de mai sus.

Ma gandesc…. daca sa ma laud sau nu. Eh, hai ca ma laud. Din 17 feb nu am mancat de o mica felie de paine de secara. De orez nu m-am atins de nu mai stiu cand. Si da, stiu, sunt datoare cu un update la stilul meu de viata. Va veni si acela. Pana atunci am scris ceva despre cum sa renuntam la sucurile din comert (eu am renuntat la ele din 2006).

Astept/sper…sa fie cu adevarat primavara! Vreau sa port rochitele in combinatii funky dar pentru asta trebuie sa fie peste 10C.

Un citat/proverb favorit

ā€œIf we had no winter, the spring would not be so pleasant: if we did not sometimes taste of adversity, prosperity would not be so welcome.

[Meditations Divine and Moral]ā€
ā€• Anne Bradstreet, The Works of Anne Bradstreet

O fotografie preferata

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Poza e facuta in Iulie 2013 la Siria, Arad. Abia astept sa o iau iar din loc pe dealuri.

Leave a Reply

