Jurnal de femeie simpla (21)

Astazi, sambata, 22 februarie 2014 , ma gandesc cum sa scriu acest jurnal fara sa fie prea melancolic sau prea trist. Se implinesc 6 luni de cand am pierdut-o pe bunica. Ca orice familie crestina, am facut azi parastasul de 6 luni.

Si uite ce ti-e si cu timpul asta…Primul jurnal l-am scris in ziua cand am facut parastasul de 40 de zile dupa bunica. Dar nu cred in coincidente.

Afara…innorat si sta sa ploua, dar nu e frig de loc.

In casa….m-a apucat shmotrul (de primavara). Ba fac luna baia, ba bucataria, ba holul, ba imi fac curaj sa aranjez prin camera… si cand termin o iau de la capat, evident.

In bucatarie…. ma mira ca am reusit sa fac destule cumparaturi in saptamana precedenta sa nu ma forteze sa fiu pe fuga sa ajung la magazin.

Sunt imbracata cu… pantaloni de training trei sferturi blue marin , tricou galben , flip flops.

Ce muzica ascult acum.…gherute + tastatura

Ce seriale urmaresc: NCIS

Ce carti citesc zilele asteaGet back Jack by Capri, Diane

Ce mai mesteresc eu…ar trebui sa mestersc la carte. Dar cum nici de bloguri nu prea am timp, astept sa ma loveasca constiinta in moalele capului si sa ma apuc de treaba.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare….trebuie sa caut idei de outfituri de primavara. Prevad multe ore de bantuit pe Pinterest. Si , evident, o freza sa mearga cu ele.

Am invatat …sa cred in puterea mea de decizie si capacitatea de convingere, la nevoie. Vorba dulce, mult aduce.

Sunt recunoscatoare…pentru toate ocaziile in care pot invata ceva nou.

Ma gandesc…. ca exista multe locusoare in Arad pe care nu le-am vizitat inca sau carora nu le-am dat atentie. Insa, parca nu ma atrage nimic sa bantui in toate cafenelele posibile, dar m-a apucat un dor de duca…pe afara.

Astept/sper…sa pun la cale urmatoarea iesire. Momentan am prea multe idei si nu stiu de unde sa o apuc.

Un citat/proverb favorit

Nobody can do for little children what grandparents do. Grandparents sort of sprinkle stardust over the lives of little children. – Alex Haley

O fotografie preferata

DSC_3470

Liliac din gradina noastra, poza facuta anul trecut.

Leave a Reply

