Jurnal de Femeie Simpla (20)

Astazi, sambata, 15 februarie 2014 , am reusit sa ma trezesc dupa ora 9. Yay. Hai ca facem progrese fata de saptamana trecuta. E un weekend fara munca (desi am decis sa rezolv ceva de dimineata)…si am rezolvat deja si problema cumparaturilor.

Afara…ba e soare, ba e norisor. Se arata o maxima de 9C.

In casa….m-a laudat mama.”Ce bine miroase la tine in baie!”. I-am spus secretul si a ramas uimita de inventivitatea fie-sii. Bonus points for me! Si de data asta mi-am adus aminte sa cumpar ….becuri (au “decedat” vreo 2 saptamana trecuta).

In bucatarie….am umplut frigiderul si congelatorul. Weekendul viitor nu voi ajunge la cumparaturi asa ca…a trebuit sa fiu ceva mai inventiva azi.

Sunt imbracata cu… pantaloni de training roz, tricou galben , flip flops.

Ce muzica ascult acum.…gherute + tastatura

Ce seriale urmaresc: NCIS

Ce carti citesc zilele asteaThe Great Railway Bazaar by Theroux Paul

Ce mai mesteresc eu…Heroes V. Daca tot am desktop nou, mi-am cumparat colectia Heroes. Pacat ca ma plictisesc ingrozitor de repede (si in ritmul asta o sa termin campaniile le Sfantul Asteapta). Asa ca apuca sa si citesc. Insa, nu prea am tragere sa editez cartea….(mai am vreo 3 luni la dispozitie, dupa aceea va fi nevoie o sa finalizez).

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare….sa fac un plan pentru re-lansarea unui produs la work.

Am invatat …sa ma bucur pentru cele mai mici lucruri. E atat de important sa vezi paharul pe jumatate plin chiar daca e si pe jumatate gol.

Sunt recunoscatoare…pentru flexibilitatea jobului meu. Nu am cum sa ma plictisesc pentru ca pot face atat de multe.

Ma gandesc…. ca ar trebui sa editez cartea pentru print. Tic-tac.

Astept/sper…sa gasesc acea gheata perfecta pentru primavara. Nu, nu vedeti dublu. Nu am gasit saptamana trecuta.

Un citat/proverb favorit

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain

O fotografie preferata

IMG_20120611_184224

Niste maci. Poza e de prin 2012.

Leave a Reply

