Jurnal de Femeie Simpla (19)

Astazi, sambata, 8 februarie 2014 , e un nou inceput de weekend in care am putina treaba pe la work. Dar mi-am propus si o plimbare lunga, bineinteles. Plus shoppingul de rigoare. Si multumesc, din nou, ceasului meu biologic care m-a ridicat din pat…cu noaptea in cap.

Afara…s-a topit toata zapada. Si se anunta soare azi.

In casa….trebuie sa gasesc o modalitate de a redecora camera dupa ce vine patul nou. Eh, decisions, decisions.

In bucatarie….astept verdeturile de primavara. Pana una alta raman cu salata de varza si morcov.

Sunt imbracata cu… blugi albastrii de casa, tricou galben , flip flops.

Ce muzica ascult acum.…degete + tastatura (unghiutele mele sunt tot relativ mici, dar deja fac scandal).

Ce seriale urmaresc: NCIS (a fost final de sezon la The Carrie Diaries saptamana trecuta)

Ce carti citesc zilele asteaThe Great Railway Bazaar by Theroux Paul

Ce mai mesteresc eu…ar trebui sa fac multe pe bloguri si legat de cartea mea. De ar avea ziua 48 h….

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare….sa adun tot ce imi trebuie pentru V Day (atat eu si Alex am avut aceleasi idei fara sa ne fi consulatat in prealabil. yay). Evident ca NU vom iesi din casa la nici un party cu inimioare.

Am invatat …ca cel mai bine pentru mine este sa tin ochii pe caloriile ingurgitate din iarna pana cel putin in primavara. Vara imi permit “pauza” pentru simplul motiv ca sunt mult mai activa sau nu sunt pe acasa.

Sunt recunoscatoare…colegilor mei care stiu ce inseamna sa arunci zambete “virtuale” sub forma de “cheers”.

Ma gandesc….ca e cam greut uneori sa gasesc un moment demn de #100happydays in fiecare zi. Dar e un exercitiu absolut minunat sa gasesti bucuria in cele mai marunte lucruri.

Astept/sper…sa gasesc acea gheata perfecta pentru primavara. Ah.

Un citat/proverb favorit

O fotografie preferata

Detaliu roz

Detaliu roz

Poza e facuta anul trecut in Arad. Va innebunesc cu astea pana vine primavara.

Leave a Reply

