Top 5 cele mai populare articole pe blog (IV)

Vezi articolele anterioare:

Dupa 3 luni de la ce mai recenta actualizare (nov 2013), va prezint un nou rezumat:

1. Aplicatii pentru Android pe care le folosesc: un articol pe care il mai aduc la zi , din cand in cand, si mai ales cand descopera aplicatii noi si faine.

2. Cum sa o ceri in casatorie?: un articol scris in ideea de a fi putin…haios si datator de idei noi (desi contine si clasica cina la restaurant). Nu stiam ca cititorii mei sunt asa dornici de a cere iubitele (sau iubitii?) in casatorie.

3. Cateva reguli…de bun simt: o serie de reguli aruncate de-a valma si culese din diverse situatii de care am avut parte. Din fericire in ultima jumatate de an nu am avut parte sa mai adaug nimic nou.

4. Cele mai romantice locuri pe care le-am vizitat: un articol partea dintr-o campanie, ideea mea, de anul trecut cu ocazia Sf. Valentin / Dragobete. Insa vad ca se tine tare pe picioare tot anul.

5. Android – aplicatii foto pe care le folosesc: voisem sa dedic pozelor un articol distinct pe blog. Si ma bucur ca am facut-o . Eu foloesc telefonul foarte des ca si camera foto mai ales atunci cand sunt hai-hui.

Concluzia?

Cititorii mei sunt romantici care folosesc sistemul de operare Android. Nu e rau absolut de loc!

Nota: urmatorul update in Mai 2014.

One thought on “Top 5 cele mai populare articole pe blog (IV)

  1. Pingback: Top 5 cele mai populare articole pe blog (V) | prinarad

Leave a Reply

