In avion cu voi: oferta EasyJet si stire de la Wizz Air

Stiti bine ca eu sunt mare fan companii low cost. Iar cand e rost de stiri faine, le dau mai departe.

Incep cu EasyJet si oferta lor: 220000 locuri la preturi sub 35 lire pentru zboruri intre 8 Feb si 9 Iul 2014.

Eu am facut o simulare Budapesta – Londra si iata rezultatul.

easyjet

Pretul e pe persoana, un drum. Dus intors (4-7 Apr) ar veni in jur de 512 lei / pax.

Iar a doua veste vine de la Wizz Air. Electronicele vin cu voi in cabina, deschise , atata timp cat sunt setate pe airplane mode. Daca tineti bine minte, pana acum trebuia sa tinem inchise telefoanele / tablete , etc la decolare si aterizare iar in timpul zborului le putem folosi in airplane mode.

2 thoughts on “In avion cu voi: oferta EasyJet si stire de la Wizz Air

    • Diferenta e ca EasyJet e bagajul de mana gratis , ala mai maricel de la Wizz il platesti (5 -10 euro cat a fi). Si nu mi se pare “enorm” pretul EasyJet. Ca nu e ft mic, si aia e adevarat. Mie imi plac ambele linii si nu m-am pus sa fac comparatie fix pe datele alea. Nu am nici un fel de card de fidelitate la Wizz :) Desi ma cam tot gandesc sa fac. Probabil nu esti cu mult in avantaj la Wizz dupa ce adaugi si bagajul ala mai maricel de mana.
      Rynair au bagat niste zboruri faine pe Grecia. Abia astept sa mai investighez :)
      Daca te uiti la Easy, pe Budapesta – Germania au preturi mai mici (in jur de 25 lire un drum)

Leave a Reply

