Jurnal de femeie simpla (16)

Astazi, sambata, 18 ianuarie 2014 , am chef de cateva lucruri mici si simple (citit si dragaleala; si neaparat o plimbare). Spre mirarea mea, m-am trezit la 10.

Afara…e cald. Cred ca putin cam prea cald pentru ianuarie. Dar nu ma plang. Insa ploua. Eh, tot mai bine decat sa ninga.

In casa….e cald si bine. Caldura e mai mult inchisa decat deschisa.Si geamul e deschis.

In bucatarie…. am un frigider prea gol.Se va rezolva azi dupa masa cu o sesiune de shopping.

Sunt imbracata cu… pantaloni de training roz (shttt, sunt DOAR pentru casa), tricou albastru , flip flops.

Ce muzica ascult acum.…gherutele proprii pe tastatura laptopului.

Ce seriale urmaresc: NCIS si The Carrie Diaries.

Ce carti citesc zilele astea…Am terminat One & Only , by Viv Daniels si am inceput The Neverending Story , by Michael Ende

Ce mai mesteresc eu…incerc sa ma adun sa mai scriu pe bloguri. Le-am ignorat cumplit saptamana asta.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…sa imi gasesc zen-ul.

Am invatat ….ca Aeroflot nu are agenti vorbitori de Engleza la sediul din Moscova.

Sunt recunoscatoare…responsabilului pentru vremea asta de toamna/primavara in Arad.

Ma gandesc…sa profit de noile zboruri Ryanair spre Grecia si in Grecia.

Astept/sper…sa invat cateva lucruri noi la munca.

Un citat/proverb favorit

“The use of traveling is to regulate imagination by reality, and instead of thinking how things may be, to see them as they are.” – Samuel Johnson

O fotografie preferata

Podul cu Lanturi , iar in departare Mattias Church

Podul cu Lanturi , iar in departare Mattias Church

Dor de duca, evident.

Leave a Reply

