Jurnal de Femeie Simpla (15)

Astazi, sambata, 11 ianuarie 2014 , ii multumesc din nou ceasului meu biologic care m-a trezit fix la 8 dimineta. Sefu, e SAMBATA! Mi-am facut curat in mailul personal si cel de work iar acum urmeaza “lejeritatea” de sambata (The Carrie Diaries, citit si plimbare p-afara).

Afara…inca e caldut. Si mi se pare ca Aradul chiar se bucura de influentele mediteraneene in climat. Se pare ca dupa 20 Ian vom aveam si surprize mai reci, dar poate mint si astia de la meteo.

In casa….e cald si bine. Caldura e mai mult inchisa decat deschisa.

In bucatarie…nu am deloc carne. Doar peste.

Sunt imbracata cu… pantaloni de training roz (shttt, sunt DOAR pentru casa), tricou albastru , flip flops.

Ce muzica ascult acum.…gherutele proprii pe tastatura laptopului.

Ce seriale urmaresc: NCIS si The Carrie Diaries.

Ce carti citesc zilele asteaThe Best American Travel Writing 2008 by Anthony Bourdain.

Ce mai mesteresc eu…incerc sa adaug detaliile finale cartii scrisa in Noiembrie 2013 pentru a o da la print. Si inca mai am de adaugat articole pe bloguri din excursiile din Decembrie 2013.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…buget si idei de perioada pentru Praga. Ca de obicei, totul se rezolva independent fara agentii de turism. Vreau sa evit ultimele doua saptamani din Aprilie (Pastele)

Am invatat ….ca “sorry / scuze” este, uneori, un semn de slabiciune.

Sunt recunoscatoare…pentru fiecare ocazie cand mai invat ceva nou la munca. Priceless.

Ma gandesc…sa fac pagina de facebook si blogului in Engleza.

Astept/sper…sa vad cum arata cartea gata pentru print.

Un citat/proverb favorit

We love life, not because we are used to living but because we are used to loving.
Friedrich Nietzsche
sursa

O fotografie preferata

942119_10151579792843396_1308437754_n

Mi-e dor de o salata cu baby spinach. Evident ca doar rucolla am gasit in magazin. Si aia arata ca vai de ea.

2 thoughts on “Jurnal de Femeie Simpla (15)

Leave a Reply

