Jurnal de Femeie Simpla (14)

Astazi, sambata, 4 ianuarie 2014 , incerc sa imi pun la punct planurile de bataie pentru noul an. Am facut un wish list mai mult pentru ca am primit o leapsa decat pentru altceva…imi cam promisesem sa nu fac liste anul asta. Insa, fac planuri. Mereu fac planuri.

Afara…ma bucura ca nu e zapada. Si sper sa nici nu vad vreun fulg in iarna asta. Din ce vad, prognoza e chiar placuta pentru Ianuarie.

In casa….e cald si bine. Caldura e inchisa si Dl Brad tocmai a fost desfacut. La cate ace am cules dupa el, ma gandesc serios ca la urmatorul Craciun sa nu mai fac brad.

In bucatarie…au revenit salatele mult iubite. Si bulgurul.

Sunt imbracata cu… blugi albastri, tricou galben, flip flops.

Ce muzica ascult acum.…gherutele proprii pe tastatura laptopului.

Ce seriale urmaresc: NCIS si The Carrie Diaries.

Ce carti citesc zilele asteaThe Best American Travel Writing 2008 by Anthony Bourdain.

Ce mai mesteresc eu…nimic specific si poate destule.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…articole pe blog(uri) despre ultimele doua iesiri din 2013.

Am invatat …sa ma bucur de ce am si sa apreciez atunci cand pot face mai mult.

Sunt recunoscatoare…bunicii mele care a insistat sa iau lectii de Engleza cand eram in clasa a IV-a.

Ma gandesc…ce oje funky sa imi mai iau. Ah, first world problems!

Astept/sper…primavara!

Un citat/proverb favorit

“I travel not to go anywhere, but to go. I travel for travel’s sake. The great affair is to move.”
Robert Louis Stevenson, Travels with a Donkey in the Cevennes

O fotografie preferata

2011 us

Din categoria: mai putin si facem 3 ani impreuna. Pozele sunt din 2011.

2 thoughts on “Jurnal de Femeie Simpla (14)

  1. Cum sa desfaci atat de repede bradul? Macar pana pe 7 daca il lasai… Dar daca spui ca a fost natural si ii picau acele, te inteleg… Eu impodobesc de cativa ani un brad artificial si asa scap si de mizerie, si de parerile de rau ca distrugem padurile si il pot tine cat vreau. :)))
    M-ai facut sa caut pe net imagini, ca nu stiam ce inseamna flip flops. :)))))

    • Simplu, s-a uscat si mi-a umplut holul de ace. Noroc ca nu am decat parchet si gresie in casa dar m-a scos din tzatzani. Asa ca, adios. Nu voiam sa il las peste saptamana ca nu stiu cand aveam timp de el sa il dau jos.
      La urmatorul Craciun ma gandesc serios sa nu mai fac brad. Cele artificiale nu imi plac de fel (asta e fixul meu).
      In plus, vremea asta tropicala de pe la Arad mi-a dat o senzatie de Paste, nu de Craciun. Nu zic ca mi-a displacut caldurica.
      Pai si romana ce-s flip flops? Slapi de plaja? :))) Cum nu am covoare in casa , ei sunt prietenii mei iarna-vara

Leave a Reply

