Ce mi-ar placea sa nu ma mai streseze….

Nu cred ca sunt singura care incepe o saptamana / luna cu fraza “ce mi-ar placea sa nu ma mai streseze…” urmat de o lista cam lunga. Care sunt oare lucrurile care ar trebuie sa NU ne mai streseze in 2014? Si ce putem face?

1. Emailul

Nu stiu voi, dar eu cand dau ochi in ochi cu emailul de la munca lunea dimineata, de multe ori imi venea sa imi iau campanii. Studiile au aratat ca a lua o pauza de la citi emailul chiar reduce stresul.

Bine, dar cum ? Personal, imi fac cevat timp in weekend sa curat inboxul. NU raspund la mailuri dar le cataloghez si le marchez pe cele importante. Sunt 10 minute care ma scutesc de nervi luni dimineata.

2. Telefonul mobil

Ia sa aud cine a facut crize de nervi cand a uitat telefonul acasa? Eu inca nu am reusit asta, dar am reusit sa raman fara baterie. Dar sa va zic ceva, uneori a nu avea acces la telefon (si net) chiar face minuni pentru noi.

3. Kilogramele

Sa ridice mana persoana care nu a pus nici un gram pe ea de Sarbatori. Asa ma gandeam si eu! Si numarul ala de pe cantar ne sta pe creier, asa-i? Ce ar fi sa nu ne mai legam de el, dar sa ne legam de cum ne simtim sau cum stau hainele pe noi. Hai ca nu e asa greu!

4. Lucrul de acasa

Nu va fie frica sa incercati sa va convingeti seful sa mai lucrati si de acasa. Faceti economie la transport si garantat o sa va pice bine sa nu fiti in ritm mega alert.

5. Vacantele

Cine nu stie ca vacantele sunt mana cereasca cand e vorba de tinut stresul in frau? Pai si atunci? Pune mana si fa planuri si tine cu dintii de zilele alea libere. Cunosc si eu ce inseamna sa te rogi de colegi / sefi sa dispari 10-14 zile dar merita cu varf si indesat.

6. Cafeaua

Este demonstrat stiintific ca , da, cafeaua reduce stresul. Eu atat am avut de zis.

7. Perfectiunea

Am o personalitate perfectionista care imi da mult de furca. Ma supar pe mine repede si la cea mai mica greseala am impresia ca nu mai stiu sa fac nimic. Evident ca nu e cea mai buna atitudine, si tare sper ca in anul ce vine sa pot schimba ceva pe ici , pe colo.

8. Ceilalti

Nu, iarba nu e mai verde la vecinu. Plus ca nu vei sti ce compari. Totul poate parea perfect in pozele de pe Facebook, dar realitatea poate fi foarte diferita.

4 thoughts on “Ce mi-ar placea sa nu ma mai streseze….

Leave a Reply

