Un fel de Wish List 2014

1514994_10152097055998396_1467722591_nCand mi-a pus Claudia intrebarea daca mi-am facut wish list pe 2014 , am sarit repede sa ii raspund ca nu tocmai si ca deja am pus pe blog o lista de 14 destinatii pentru 2014 pe care vreau sa le vizitez. Si daca ajung in jumatate din ele voi fi fericita!

In 2012 si 2013 am avut liste care la sfarsit de an au ajuns sa fie bifate…sau nu.

In afara de lista de destinatii pe care as vrea sa le vad, cea mai mare dorinta este sa dau la print cartea scrisa in noiembrie 2013. Mai am de lucrat la cum va arata pe interior si la coperta, dar sunt multumita de continut.

Sper sa am puterea sa mai scriu o carte si in anul asta. Tematica va fi alta si este o idee de-a mea din 2012. Inca nu stiu daca va fi scrisa tot in Engleza sau ma voi risca sa scriu in Romaneste.

Si ca veni vorba de carti, sper ca anul asta sa citesc cel putin 30 carti (cate am citit si in 2013).

Pe latura personala, sper un an mai putin agitat decat 2013 si le doresc alor mei (aici ii cuprind chiar pe toti din familie) multa sanatate si putere sa faca ce isi doresc.

Mi-a iesit performanta sa inchei 2013 sub kg avute in ianuarie 2013, asadar sper sa continui in … acelasi trend si sa imi mentin greutatea in zona normala (sanatoasa). Nu renunt la dorinta de a face dans dar ne e greu sa gasim o sala cu orar care sa se potriveasca cu orarul meu de la lucru.

La munca imi doresc sa devin din ce in ce mai buna in ce fac.

Cat despre bloguri, nu mi-am propus sa fac nimic special decat sa scriu. Sper eu mai bine si mai mult decat am scris in anii precedenti.

Sunt in dubii daca voi relua Arad Free Walking Tour , desi proiectul imi place enorm. Insa trebuie sa il impac cu orarul de la munca. (nota: am inchis oficial proiectul in octombrie 2014)

Dragele mele, ce planuri aveti pe 2014 ? Bia, Nina, Ioana, Izabela, Andreea, Andra, Kadia, Roxana (sau Alex sau cine a vrea), Ioana B va astept cu ideile voastre.

17 thoughts on “Un fel de Wish List 2014

  1. Pingback: Un fel de Wish List pentru 2015 | prinarad

  2. Pingback: 2014…ştii ce vreau de la tine? | file din poveste

  3. Pingback: 2014: Gânduri de an nou | In jurul Kadiei

  4. Pingback: Jurnal de Femeie Simpla (14) | prinarad

  5. Eu îmi doresc să-mi dezvolt creativitatea, să fac în continuare broşe şi alte accesorii din fetru, dar şi să-mi îmbunătăţesc abilităţile de Photoshop&co. Vreau să scriu cât mai bine şi să mă ţin de blog ca şi până acum. Şiiii, evident, să mă plimb în locurile unde nu am reuşit să ajung anul trecut şi îmi doream, mai ales Praga – mi s-a pus pata. Mi-e dor şi de Italia, deci ar merge şi pe-acolo o tură. Şi poate Portugalia. Mă opresc aici :D

  6. Mi-a iesit si mie performanta de a iesi din 2013 cu mai putine kilograme, desi nu aveam nevoie de asa ceva, ca eram deja cam slabuta pentru inaltimea pe care o am. :)))) Dar sper sa recuperez anul acesta.
    Si poate ca ar trebui sa imi fac si eu o lista, ca tot e la moda. Poate asa voi avea mai multe motive sa lupt pentru ceea ce imi doresc.

  7. Pingback: Wish List de călător 2014 | Izabela's blog

Leave a Reply

