Top 5 articole pe blog in 2013

12-31-2013 12-30-20 PM

A venit timpul sa ne uitam la cele mai citie 5 (cinci) articole pe blog in 2013.

1. Aplicatii pentru Android pe care le folosesc

Sunt tare mandra de acest articol , pe care am grija sa il editez pe ici pe colo , prin partile esentiale cand mai descoper o aplicatie noua. Probabil va urma un update destul de sanatos tinand cont ca folosesc si tableta (tot pe Android) , nu doar telefonul.

2. Cum sa o ceri in casatorie?

Vad ca am cititori romantici, ceea ce nu face decat sa ma bucure. Ati pus in practica vreuna? Cum a iesit?

3. Sfaturi utile pentru a pune bani la pusculita

E un articol de suflet pentru ca l-am scris in ideea de a arunca la gunoi mitul ca trebuie sa ai foarte multi bani sa calatoresti. Nu, nu e asa. Trebuie sa stii cum sa pui bani suficienti la pusculita.

4. Cele mai romantice locuri pe care le-am vizitat

Inca un articol…romantic, care a facut parte dintr-o mini-campanie intre cateva blogarite; eu am fost cu ideea! E un articol pe care planuiesc sa il editez cand mai descoper ceva nou.

5. Cateva reguli…de bun simt

Ma bucura faptul ca articolul despre bunele maniere e printre cele mai citite. Sigur are nevoie de adaugiri (nu l-am updatat de multisor). Ideal, as vrea sa il extind si sa il transform intr-o brosurica.

One thought on “Top 5 articole pe blog in 2013

  1. Pingback: Top 5 cele mai populare articole pe blog (V) | prinarad

Leave a Reply

