Jurnal de Femeie Simpla (13)

Astazi, sambata, 28 decembrie 2013 , scriu ultimul jurnal pe 2013. Culmea ca tot nr. 13 are si el. Iar cand va fi publicat acest post, eu voi fi in Ungaria. In Szeged, mai precis. Se anunta soare si in jur de 10C.

Afara…e absolut superb.

In casa….am lasat caldura inchisa cand am plecat. Sunt sigura ca va fi tot placut la intoarcere.

In bucatarie…e nevoie de pus una alta in frigider. Sper ca voi gasi in Tesco.

Sunt imbracata cu.… blugi albastri, bluza albastra cu maineca lunga, pantofi sport negri si geaca alba.

Ce muzica ascult acum.…probabil radioul din masina. Iar daca vom fi ajuns deja la Szeged, atunci…muzica orasului.

Ce seriale urmaresc: NCIS si The Carrie Diaries.

Ce carti citesc zilele asteaThe Phantom of the Opera by Gaston Leroux .

Ce mai mesteresc eu…articole pe bloguri.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare…incerc sa gasesc stapani noi pentru netbook si camera bridge. N-au nici un defect, dar noi nu le mai folosim si ar fi cazul sa facem pe altii fericiti, nu? Preturi negociabile.

Am invatat …ca , poate, nu ar trebui sa fiu chiar atat de rea cu mine cand fac o prostie.

Sunt recunoscatoare… pentru vremea superba de saptamana trecuta.

Ma gandesc…cum sa planuiesc mai eficient o iesire la Praga pentru Martie 2014. Am gasit cazare la preturi chiar decente. Acu sa gasesc transport.

Astept/sper…urmatorul concediu (care nu stiu cand va fi, evident)

Un citat/proverb favorit

For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul.

Judy Garland

sursa

O fotografie preferata

2013 in photos (1)

Cateva poze din iesirile din 2013.

12 thoughts on “Jurnal de Femeie Simpla (13)

  1. Eu sunt la polul opus. Am fost prea permisiva cu mine, nu m-am certat cand am gresit, am incercat sa imi gasesc scuze si acum regret.
    Tare frumoase sunt pozele astea! Din pacate, imi trezesc doruri si dorinte pe care de obicei incerc sa le tin ferecate, stii tu de ce (am mai vorbit noi despre asta). :)
    Iti doresc sa reusesti in tot ce ti-ai propus!

    • Merci frumos. Ieri mutam pozele de pe laptop pe hardul extern si m-a lovit asa o melancolie. :)
      Eu sunt ft dura cu mine. Mereu. As incerca sa fiu mai permisiva dar personalitatea nu ma lasa.
      Eu iti doresc sa reusesti sa calatoresti si daca te pot ajuta cu ceva sa iti indeplinesti visele, anunta-ma ;)

  2. A fost doar o sugestie, pentru ca am inteles ca vreti ceva convenabil ca pret. Nu iti cunosc preferintele in materie de calatorii si un raspuns de genul asta ma face clar sa nu iti citesc blogul.

    • Intr-adevar, trebuia sa zic: “multumesc de idee, dar noi nu umblam cu agentii”. Asa e.
      Ciudat este ca nu am cerut nici o oferta, ziceam in articol doar ca ma gandesc cum sa organizez transportul. Cazare am gasit convenabil (si scrie in articol) pe hostelbookers (cazare in camera cu baie proprie). Deci oferta nu isi are sensul.
      Targetul sunt calatorii independent, deci nu cei care fug dupa mega super oferte de bus.
      Fiecare alege ce doreste , insa, ca doar trebuie sa traiasca si agentiile din ceva. Pacat mare ca lumea nu intelege ca se poate calatorii si independent pe bani la fel de putini si cu 100% libertate.

  3. O sugestie pentru a vizita Praga: cei de la Tui Travel organizeaza city breakuri spre Praga cu 99 euro de persoana, pret in care sunt incluse cazarea si transportul cu autocarul. Noi am fost in martie anul acesta, dar am prins o vreme extrem de rece. Mult succes in realizarea vacantei dorite!

    • Nici o sansa. Daca nu ai citit pana acum blogul afla ca noi nu umblam cu agentii, suntem calatori independenti. Este avion si tren din Budapesta. ;) Plus ca noi nu calatorim cu busul, scrie si asta pe blog. Avem amandoi rau de miscare

Leave a Reply

