Dragul meu 2013, iti multumesc pentru…

La inceputul lui 2013 scriam despre ce imi doresc de la 2013. Sa o luam pe rand.

1. sa ma intorc in Londra (da, stiu, e left-over din 2012)

Ce o mai car eu pe asta dupa mine inca un an…era cat pe ce sa ajung DE DOUA ori in 2013 dar nu a fost sa fie. Din pacate cazarea e prea cea mai aiurea de rezolvat – a se citi cea mai scumpa. Cu toate resursele ce le folosesc, tot nu dau peste preturi in bugetul meu.

2. sa merg cu ferry-boat-ul spre o insula greceasca (da, din nou, tot ramasita de anul trecut)

Sperasem sa ajung in Atena dar din pacate iarna nu sunt zboruri directe din zona iar cu legatura e prea scump.

3. sa pot spune ca sunt fericita in fiecare zi

Eh as exagera sa zic in fiecare zi, dar nu ma plang.

4. sa facem macar cate o iesire din oras pe trimestru (Eger, Hunedoara)

Cred ca mi-a iesit chiar bine asta!

_7146379

17742_10151536102643396_1078245873_n

_1014295

5. sa locuim in Budapesta si/sau Atena macar 1-2 luni.

S-a mutat ca plan pe 2014.

6. sa duc o viata mai sanatoasa decat in 2012 (da, sport mai mult!)

Mi-a iesit ceva si din asta. Cert e ca la kg stau mai bine ca anul trecut. Iar cand e vorba de umblat, peste tot bantuim pe jos.

7. sa vizitez Praga

E oficial plan pe 2014.

8. sa ma intorc in Viena (2008 a fost anul primei vizite, dar fara Alex)

Bifat.

9. sa termin de scris o carte

Bifat. Desi am scris o alta carte decat cea la care ma gandeam in 2012.

10. sa merg din nou la dans cu Alex (bachata, salsa…)

Daca cineva stie o scoala de dans unde se tin cursuri in weekend, as fi cea mai fericita!

11. sa merg pe Transfagarasan si/sau Transalpina

Facusem planurile, dar au picat. Poate la anul.

12. sa vizitez Cetatea Poienari

Idem , am facut planurile dar nu a iesit.

13. sa ma intorc in Sibiu (ultima data am fost in 1987)

Am trecut pe langa dar fara sa ne oprim. Sper in 2014 sa ajung.

14. sa ma intorc in Sighisoara

Bifat.

_1015619

15. sa revad Pestera Ursilor (ultima data am fost in 1994)

Nu am reusit nici macar pe aproape sa ajung.

16. sa iesim din Arad, cel putin 2 zile in fiecare luna

Am avut cateva luni in care am saltat iesirile (Februarie, August, Octombrie, Noiembrie) dar in rest, a fost chiar ok.

(c) Cristina P. pentru prinrad.info . Toate pozele din acest articol sunt protejate de legea copyright-ului. Copierea – partiala sau integrala – este interzisa.

Leave a Reply

