Traditiile noastre de Craciun

IMG_20121224_170715_edited

De cand ma stiu am avut pom de Craciun in casa. Din ala adevarat (ecologistilor le cer sa ia o pauza de la comentarii rautacioase). Familia mea are si pom artificial dar eu il consider de-a dreptul ingrozitor. Nu imi spune nimic si nu ma face sa simt nimic.

De cand stau la casa mea, intr-un singur an nu am avut bradut pentru ca eram in show-uri cu the ex si nu mi-a picat nicicum ideea de Craciun (asta a fost in 2009…sau 2010?). Insa din 2002 am facut mereu bradut. Mai mare , mai mic, mai “gras”, mai “chel”, dupa posibilitati. Mai nou, m-am orientat pe pomisori mai micuti care sa stea in hol (unde e mai racoare).

Traditia pe care o tin de ani buni e sa impodobesc bradutul in Ziua de Ajun. De obicei se lasa cu poze multe. De asemenea, in ultimii ani am luat cate un ornament de pom de prin Pietele de Craciun vizitate. Nu tin la o tematica a culorilor dar se pare ca ma invart in zona argintiu si albastru.

In Ziua de Craciun mergem la ai mei la masa. Masa care, spre bucuria mea, nu include preparate traditionale romanesti – adica nu a guitat nimic intr-o viata anterioara. Iar tata face mereu vin fiert, cu vin din productia proprie.

De anul trecut am inceput sa fac muffins (cu mar si scortisoara) de Craciun. Anul asta am promis ca le voi face la parinti. Asa, un mic cadouas.

Andreea de la File din poveste mi-a spus ca ea cumpara un globulet mai special in fiecare an.

Voi ce traditii de Craciun aveti?

In poza e bradutul de anul trecut (2012).

3 thoughts on “Traditiile noastre de Craciun

  1. Pingback: Poveste de Craciun (2013) | prinarad

Leave a Reply

