Jurnal de Femeie Simpla (12)

Astazi, sambata, 21 decembrie 2013 , ne-am trezit devreme pe motiv de planuri de cumparaturi. Am rezolvat partea cea mai grea, dar inca nu am cautat bradut.

Afara… e rece si ceata. Seama cu iarna.

In casa…. incepe sa arate a sarbatoare multumita Craciunitei (Steaua Craciunului) care si-a facut aparitia pe comoda.

In bucatarie…sper ca am reusit sa pun la punct frigiderul sa nu mai trebuiasca sa ies la cumparaturi pana dupa Revelion.

Sunt imbracata cu.… blugi de casa largi, tricou galben plus flip flops.

Ce muzica ascult acum.…zgomotul tastaturii mele. Unghii lungi (naturale) plus taste = annoying. Ah si masina de spalat ce isi face treaba.

Ce seriale urmaresc: NCIS si The Carrie Diaries.

Ce carti citesc zilele asteaThe Phantom of the Opera by Gaston Leroux .

Ce mai mesteresc eu…articole pe bloguri. Am o tema noua pe blogul in Engleza si am de adaugat multe articole cu informatii din excursia precedenta.

Un lucru planuit pentru saptamana viitoare… sa ma bucur de orarul mai special de sarbatori (adica lucrez jumatate de zi in 24 si 26, iar in 25 am liber)

Am invatat …ca e neaparata nevoie sa pui watermark pe poze. Just in case ca unii nu respecta ideea de copyright. Si ma bucur ca Alex mi-a sugerat Zoner Photo Studio (gratis si merge brici si e usor de folosit).

Sunt recunoscatoare… pentru minunile de colegi ai mei. Cand e nevoie chiar arata ca le pasa.

Ma gandesc… ca mai sunt doua luni din iarna asta si deja m-am saturat de ea.

Astept/sper… sa facem bradutul de Craciun.

Un citat/proverb favorit

Holidays are about experiences and people, and tuning into what you feel like doing at that moment. Enjoy not having to look at a watch.

Evelyn Glennie

O fotografie preferata

Camera Effects-1321032949710

Amintiri de la un Craciun trecut.

Leave a Reply

